کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در جریان سفر استانی رئیسی در تهران

با دستور رییس‌جمهور، «ورامین» فرمانداری ویژه شد

حضور رئیس جمهور در جمع مردم پیشوا، قرچک و ورامین

28 خرداد 1401 ساعت 13:07

با دستور رییس‌جمهور امروز ورامین «فرمانداری ویژه» شد. رئیس جمهور همچنین از پروژه نیمه‌تمام مجتمع مسکونی آژینه در حاشیه شهر پیشوا بازدید کرد.


به گزارش ایصال نیوز، سید ابراهیم رئیسی که صبح امروز شنبه به منظور انجام بخش دیگری از سفر دولت مردمی به استان تهران، به شهرستان ورامین سفر کرده است، در ادامه بازدیدهای میدانی خود از مجتمع مسکونی نیمه‌تمام آژینه در حاشیه شهر پیشوا، دیدن کرد.

رئیس جمهور در جریان بازدید خود، با مردمی که در بخش واحدهای تکمیل شده این مجتمع ساکن هستند دیدار و در ضمن گفتگو با ایشان از مشکلات و درخواست‌های آنان مطلع شد.

آقای رئیسی با اشاره به درد و دل‌های ساکنین به خصوص درباره عدم بهره‌مندی از خدمات شهری در این مجتمع اظهار داشت: امیدواریم با توجه به مصوبات این سفر ارائه خدمات شهری به ساکنین بخش تکمیل شده این مجتمع هر چه سریع‌تر آغاز شده و تا پایان سال جاری تمام خدمات شهری برای تسهیل زندگی مردم تأمین شود.

مجتمع آژینه با ظرفیت احداث ۱۲۳۲ واحد آغاز شد که ۸۳۲ واحد آن تکمیل و تحویل متقاضیان شده، اما ۴۰۰ واحد آن همچنان ناتمام مانده است.

همچنین این مجتمع فاقد هر گونه خدمات شهری و عمومی است.

سید ابراهیم رییسی، در جمع مردم پیشوا، قرچک و ورامین طی دستوری، فرمانداری شهرستان ورامین را از امروز «فرمانداری ویژه» اعلام کرد.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 24429

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/24429/دستور-رییس-جمهور-ورامین-فرمانداری-ویژه

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir