کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تشییع باشکوه پیکر مطهر شهدا در اصفهان

ایرنا , 6 خرداد 1401 ساعت 9:22

پیکر مطهر سه شهید سال های دفاع مقدس عصر پنجشنبه و همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) در شهر اصفهان تشییع شد. روز چهارشنبه نیز پیکر خلبانان شهید در پایگاه هشتم شکاری اصفهان تشییع شد.


به گزارش ایصال نیوز، مراسم تشییع پیکر مطهر سه شهید دوران دفاع مقدس با حضور پرشور مردم شهید پرور اصفهان بعد از ظهر پنجشنبه از میدان فیض به سمت گلستان شهدا برگزار شد.

شهید فریدون ابراهیمی از محله عاشق آباد اصفهان، شهید محمود دهقانی پوده از شهرستان دهاقان و شهید حسینعلی شاهچراغی از شهرستان شهرضا از شهدای مفقودالاثر عملیات والفجر مقدماتی هستند که در منطقه فکه به شهادت نایل شدند.

پیکر این شهدا در روزهای گذشته تفحص و از طریق پلاک، شناسایی شد.

امام جمعه رهنان اصفهان و استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم تشییع پیکر شهدا گفت: وعده رهبر انقلاب درباره نابودی رژیم صهیونیستی در حال محقق شدن است و قطعا خون شهدا گریبان دشمن را خواهد گرفت.

پیکر مطهر این شهدا امروز جمعه ۶ خرداد مصادف با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع)در محله و شهر آنها تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

* تشییع پیکر خلبانان شهید در پایگاه هشتم شکاری اصفهان

همچنین پیکر مطهر خلبانان، شهید قاسم زمانی و شهید محمد جواد بای با حضور جانشین نیروی هوایی ارتش، همرزمان و خانواده این شهدا روز چهارشنبه در پایگاه هشتم شکاری اصفهان تشییع شد.

روز سه شنبه، یک فروند جنگنده آموزشی اف-۷ ارتش که در حوالی انارک نائین در حال انجام تمرین آموزشی بود، به علت نقص فنی سقوط کرد که در پی آن، خلبان قاسم زمانی و کمک خلبان محمدجواد بای به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 23889

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/23889/تشییع-باشکوه-پیکر-مطهر-شهدا-اصفهان

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir