کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار اهواز: دیدار تیم فولاد خوزستان و استقلال تهران بدون تماشاگر برگزار می‌شود

ایرنا , 24 ارديبهشت 1401 ساعت 6:31

فرماندار اهواز گفت: دیدار تیمهای فوتبال فولاد خوزستان و استقلال تهران در هفته بیست و هفتم لیگ برتر باشگاههای کشور در اهواز به دلیل مهیا نبودن شرایط، بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود. مدیرعامل پرسپولیس نیز به بازی بدون تماشاگر تیمش اعتراض کرد.


به گزارش ایصال نیوز، مسعود فلاحی پنجشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شیوع بیماری کرونا در ۲ سال گذشته باعث شده بود که بازی‌های فوتبال بدون تماشاگر برگزار شود یا پیش شرط‌هایی برای برگزاری مشخص شود.

فرماندار اهواز با اشاره به مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر ایجاد یکسری ظرفیت‌ها و زیرساخت‌ها برای برگزاری مسابقات فوتبال، افزود: طبق این مصوبه ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاه‌ها باید برای حضور تماشاگران اختصاص یابد و بلیط فروشی باید از طریق سامانه ایران من، متناسب با جمعیت انجام شود اما این اقدامات توسط باشگاه فولاد انجام نشده است.

به گفته وی، فولاد از طریق سامانه ایران من اقدام کرده بود ولی نواقصی داشته که برطرف نشده بود.

* مصوبه شورای تامین

فلاحی با بیان اینکه پارکینگ برای خودروهای تماشاگران در ورزشگاه فولاد نیز آماده سازی نشده، اضافه کرد: روشنایی این پارکینگ باید تامین و مسیرهای آن آماده‌سازی می‌شد که اینها انجام نشده است به همین دلیل با توجه به حساسیت این بازی، برای اینکه مشکلی برای تماشاگران بوجود نیاید، در شورای تامین شهرستان اهواز، مصوب شد که بازی بدون تماشاگر برگزار شود.

 وی درباره برگزاری بازی قبلی با حضور تماشاگران نیز توضیح داد: پیش بینی شده بود که در بازی گذشته جمعیت کمتری از تماشاگران حضور پیدا کنند به همین دلیل سخت‌گیری نکردیم و ۲ هزار نفر نیز برای تماشای بازی آمدند اما در بازی فولاد- استقلال (روز شنبه)احتمال حضور پرشور تماشاگر وجود دارد که تمهیدات ویژه‌ای نیاز دارد.

بر اساس این گزارش تیمهای فوتبال فولاد خوزستان و استقلال تهران عصر امروز شنبه در ورزشگاه اختصاصی فولاد در اهواز (بدون حضور تماشاگر) به مصاف هم می روند.

*واکنش تند مدیرعامل پرسپولیس به بازی بدون تماشاگر!

مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید تنها دلیل برگزاری بازی  تیمهای پرسپولیس و سپاهان در سیرجان حضور تماشاگران بوده است.

به گزارش  «ورزش سه» رضا درویش در گفت‌وگو با برنامه ورزش و مردم در این خصوص گفت: ما نزدیک به ۱۰ روز است که در حال پیگیری هستيم و مجموعه‌ ورزشی‌های مختلفی را در کل کشور معرفی کردیم؛ استان البرز را معرفی کردیم که گفتند باید بدون تماشاگر باشد، تبریز گفتند نمی‌شود، برای استادیوم امام رضا مشهد گفتند باید بدون تماشاگر باشد و برای سیرجان موافقت کردند. شما می‌دانید هزینه سفر برای یک تیم بالاست.

درویش ادامه داد: هیچ کدام از آن ورزشگاه‌ها با تماشاچی آماده پذیرش نبودند. طبق نامه‌ای که ما به سازمان لیگ می‌دادیم جواب هر کدام از آن‌ها دو یا سه روز طول می‌کشید و به این صورت نبود که یک روزه تکلیف ما روشن شود. تا سه یا چهار روز گذشته گفتند مشکلی ندارد و در استادیوم گل‌گهر می‌توان بازی را با تماشاچی انجام داد. ما با مدیر عامل آن باشگاه تماس داشتیم و ایشان محبت کردند‌ و گفتند مشکلی ندارد. تدارکات را انجام دادیم، هتل و پرواز تیم را گرفتیم. دو ساعت قبل به ما اعلام کردند بازی بدون تماشاگر است! امروز یک ميليون پول در آوردن به سختی انجام می‌شود، هزینه‌های گزافی به تیم تحمیل می‌شود نزدیک به ۷۰۰ ميليون تومان هزینه سفر ما است.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 23581

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/23581/فرماندار-اهواز-دیدار-تیم-فولاد-خوزستان-استقلال-تهران-بدون-تماشاگر-برگزار-می-شود

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir