کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در دیدار وزیر فرهنگ با جمعی از اهالی موسیقی

اسماعیلی: باید گوش شنوای مشکلات و دغدغه‌های هنرمندان باشم

شنیدن دغدغه‌ها و پیشنهادات هنرمندان توسط وزیر

ایرنا , 21 دی 1400 ساعت 9:44

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با جمعی از خوانندگان و تهیه‌کنندگان موسیقی کشور، با بیان اینکه به واسطه مسئولیتی که بر عهده‌ دارد باید گوش شنوای مشکلات و دغدغه‌های هنرمندان باشد و حرف‌های‌ شان را راحت‌تر و بدون واسطه بشنود؛ از نزدیک پای صحبت این قشر از هنرمندان عرصه موسیقی نشست.


محمد مهدی اسماعیلی در این دیدار صمیمانه که ظهر دوشنبه (۲۰ دی‌ماه) در سالن اجتماعات وزارت‌خانه برگزار شد، پس از شنیدن دغدغه‌ها و پیشنهادات مطرح شده از سوی تمامی حاضرین در این جلسه، برگزاری این نشست را مثبت ارزیابی کرد و گفت: مهمترین دستاورد این نشست شنیدن مسائل و مشکلات این قشر هنری بدون واسطه و به صورت مستقیم از زبان هنرمندان این بخش است.

دیدار صمیمی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با جمعی از اهالی موسیقی کشور

اسماعیلی در ادامه با اشاره به اینکه در سفرهای استانی برای شنیدن مسائل و دغدغه‌های هنرمندان به دورترین روستاهای کشور سفر می‌کند، افزود: من به واسطه مسئولیتی که بر عهده‌ام گذاشته شده حتما باید گوش شنوای مشکلات و دغدغه‌های شما باشم و حرف‌های‌تان را راحت‌تر و بدون واسطه بشنوم.

وی درپایان اظهار امیدواری کرد که برگزاری این جلسات ادامه یابد.

دیدار صمیمی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با جمعی از اهالی موسیقی کشور

 در این دیدار سالار عقیلی، محمد علیزاده، بابک جهانبخش، اشوان، محسن ابراهیم‌زاده، مهدی دارابی، رضا بهرام، علی رهبری، گرشا رضایی، مهدی احمدوند و هادی زینتی خوانندگان حاضر در این جلسه بودند.

دیدار صمیمی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با جمعی از اهالی موسیقی کشور

انتهای پیام/*


کد مطلب: 20778

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/20778/اسماعیلی-باید-گوش-شنوای-مشکلات-دغدغه-های-هنرمندان-باشم

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir