کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ارتش یمن از حمله پهپادی و شلیک موشک بالستیک به عربستان خبر داد

العالم , 16 آذر 1400 ساعت 7:25

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت که نیروهای یمنی دیشب عملیات تهاجمی گسترده و منحصر به فرد در عمق خاک عربستان انجام دادند. ائتلاف سعودی با تایید شلیک موشک بالستیک از یمن به ریاض عربستان، ادعا کرده که این موشک رهگیری و منهدم شده است.


به گزارش ایصال نیوز، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن از عملیات تهاجمی گسترده‌ در عمق خاک عربستان خبر داد و گفت که نیروهای یمنی دوشنبه شب عملیات گسترده‌ تهاجمی و منحصر به فرد در عمق خاک عربستان انجام دادند.

وی این عملیات را پاسخ به جنایت‌های ائتلاف متجاوز سعودی و آمریکایی در اراضی یمن دانست و تأکید کرد که جزئیات مربوط به این عملیات، روز سه شنبه اعلام خواهد شد.

شبکه المیادین گزارش داد که عملیات نظامی انصارالله یمن علیه ریاض با استفاده از چند فروند موشک بالستیک و پهپاد یمن صورت گرفت.

ائتلاف سعودی دیشب اذعان کرد که دو فروند موشک بالستیک توسط ارتش یمن به سمت ریاض پایتخت عربستان شلیک شد.

خبرگزاری رسمی عربستان( واس) گزارش داد ائتلاف سعودی با تایید شلیک موشک بالستیکی از یمن به ریاض، ادعا کرده که این موشک مهاجم توسط سامانه دفاع هوایی رهگیری و منهدم شده است.

منابع حوثی های یمن تصریح کردند انجام این عملیات گسترده موشکی علیه برخی مناطق نظامی در عمق عربستان سعودی در واکنش به بمباران های اخیر صنعا انجام شد.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 20207

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/20207/ارتش-یمن-حمله-پهپادی-شلیک-موشک-بالستیک-عربستان-خبر

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir