کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وحیدی: خدمت‌رسانی به مردم شتاب می‌گیرد

ایرنا , 15 آذر 1400 ساعت 13:30

وزیر کشور گفت: دلیلی بر کندی حرکت توسعه در همه بخش‌ها نیست و فعالیت های عمرانی و خدمت رسانی به مردم باید با شتاب هرچه بیشتر و همدلی و انسجام پیش برود.


احمد وحیدی در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد اظهار داشت: ادای احترام به مقام شامخ شهدا که امروز در بجنورد انجام شد توفیقی بود که  یکبار دیگر با آرمان های آنها تجدید میثاق کنیم.

 وی ادامه داد: اگر در محضر شهدا و سایه ولایت فقیه این عنصر عزتمند قرار گیریم کارها خوب پیش می رود و مسیر ارزشی و اسلامی به خوبی طی می شود.

وزیر کشور گفت: مدیون شهدا و مظلومیت خاموش و حماسه قهرمانانه آنها هستیم و این نعمت بزرگی است که در زیر سایه نایب امام زمان(عج) حاصل شده است.

وحیدی بیان کرد: با وجود این برکات نیاز به کار بیشتر و خدمتگزاری و فعالیت جهادی هستیم و همه در اجرای این امر مهم مسئول هستیم.

وی خاطرنشان کرد: خراسان شمالی ظرفیت‌های ارزشمندی دارد که کارهای زیادی در این مدت انجام شده ولی همچنان باید از ظرفیت مغفول استفاده کرد.

وزیر کشور گفت: هر تغییری منشا تحول و تکامل است وامیدواریم انتخاب استاندار جدید مسیر توسعه این استان را هموار کنند.

احمد وحیدی وزیر کشور امروز دوشنبه به منظور شرکت در آیین تکریم و معارفه استاندار خراسان شمالی از طریق فرودگاه شهدای بجنورد وارد مرکز این استان شد و در ابتدای ورود به استان با حضور در مزار شهدای امامزاده سیدالعباس(ع) بجنورد به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

وزیر کشور در ادامه سفر خود با حجت‌الاسلام رضا نوری نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد دیدار کرد و سپس برای شرکت در مراسم تودیع و معارفه استاندار خراسان شمالی به سالن شهدای دولت استانداری می رود.

محمدرضا حسین نژاد که در جلسه چهارشنبه دهم آذر ماه هیات وزیران به عنوان یازدهمین استاندار خراسان شمالی رای اعتماد گرفت، امروز (پانزدهم آذرماه) با حضور وزیر کشور در بجنورد معرفی می‌شود.

همچنین در این آیین از محمدعلی شجاعی که از هفتم آذرماه ۱۳۹۷ تا دهم آذرماه ۱۴۰۰ به مدت سه سال و سه روز این مسوولیت را داشته قدردانی می شود.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است. 

انتهای پیام/*


کد مطلب: 20197

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/20197/وحیدی-خدمت-رسانی-مردم-شتاب-می-گیرد

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir