کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توپ طلای2021 به مسی رسید و پوتیاس برنده توپ طلای زنان شد

ورزش سه , 9 آذر 1400 ساعت 10:28

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی پاری‌ سن ژرمن، جایزه توپ طلای سال 2021 مردان را از آن خود کرد. پوتیاس ملی پوش اسپانیایی بارسلونا نیز توپ طلای زنان را به خود اختصاص داد.


به گزارش ایصال نیوز، بعد از گمانه‌زنی‌های زیادی که در مورد برنده توپ طلای سال 2021 وجود داشت، نهایتاً شامگاه دوشنبه مشخص شد که لیونل مسی برنده این جایزه شده است.

فوق ستاره آرژانتینی برای هفتمین بار این جایزه مخصوص نشریه فرانس فوتبال را از آن خود کرد تا فاصله خود با رقیب همیشگی‌اش یعنی کریستیانو رونالدو را به دو توپ طلا برساند.

این توپ طلایی در حالی به لیونل مسی رسید که رقابت نزدیکی بین او و ستاره لهستانی باشگاه بایرن مونیخ یعنی روبرت لواندوفسکی وجود داشت اما نهایتاً این فوق ستاره آرژانتینی در این رقابت تنگاتنگ به پیروزی رسید.

رابرت لواندوفسکی جایزه بهترین مهاجم و گلزن سال را دریافت کرد.

همچنین بعد از مسی و لواندوفسکی نیز جورجینیو به عنوان سومین بازیکن برتر جهان از نگاه فرانس فوتبال انتخاب شد.

لیونل مسی بعد از دریافت جایزه گفت: "حقیقت این است که دوباره اینجا بودن باورنکردنی است. دو سال پیش گفتم که این آخرین سالهای دوران ورزشی من است و نمی دانستم چه اتفاقی ممکن است رخ دهد، اما حالا دوباره اینجا هستم.

مسی افزود: من هرگز به توپ طلای ششم، هفتم، هشتم فکر نکردم. من می خواهم با این مرحله جدید از زندگی خود روبرو شوم. حالا و در پاریس، من به شرایط جدیدم عادت کرده ام و می خواهم به اهداف جدیدی برسم.

*توپ طلای زنان به بازیکن بارسلونا رسید

به گزارش ورزش سه، الکسیا پوتیاس، ستاره 27 ساله اسپانیایی که در باشگاه بارسلونا توپ می زند، توپ طلای 2021 در بخش زنان را به خود اختصاص داد.

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی تیم پاری سن ژرمن این جایزه را به پوتیاس تقدیم کرد و این بازیکن که حسابی احساساتی شده بود، سخنرانی نسبتا طولانی را پس از دریافت توپ طلایی انجام داده و سپس در کنار دیدیه دروگبا به تماشای کلیپی از بازی هایش که برای حاضرین هم پخش می شد، نشست.

گفتنی است؛ در مراسم باشکوه دوشنبه شب،  لواندوفسکی بهترین مهاجم سال و چلسی به عنوان بهترین باشگاه سال ۲۰۲۱ انتخاب شد.

همچنین دوناروما به عنوان برترین دروازه‌بان فوتبال در سال ۲۰۲۱ انتخاب شد.

رونالدو در رتبه ۶، ام‌باپه در رتبه ۹، بنزما در رتبه ۴ توپ طلا قرار گرفتند.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 20079

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/20079/توپ-طلای2021-مسی-رسید-پوتیاس-برنده-طلای-زنان

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir