کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نخست وزیر عراق: انتقام حمله تروریستی داعش به المقدادیه را می گیریم

حمله داعش در شرق عراق؛ 18 غیر نظامی کشته و زخمی شدند

العالم , 5 آبان 1400 ساعت 7:30

منابع عراقی خبر دادند که عناصر به روستای «الرشاد» واقع در شهرستان المقدادیه حمله کردند که در پی آن ۱۲ نفر شهید شدند. رئیس جمهور و نخست وزیر عراق این حمله تروریستی را به شدت محکوم کردند.


به گزارش ایصال نیوز، یک منبع امنیتی شامگاه سه شنبه از حمله وحشیانه گروه تروریستی داعش به المقدادیه در استان دیالی واقع در شرق عراق خبر داد.

عناصر تروریستی داعش با سلاح های نیمه سنگین و سبک به روستای «الرشاد» واقع در شهرستان المقدادیه حمله کردند و در پی آن ۱۲ غیر نظامی کشته و شش نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

 همزمان مصطفی‌الکاظمی، نخست وزیر عراق درباره حمله تروریستی در استان دیالی در توییتر نوشت: تروریست‌ها ما را آزمودند و ما به آنچه که سوگند خورده‌ایم عمل می‌کنیم.

الکاظمی گفت: «ما آنها را در هر کجا که فرار کنند، در داخل و خارج از عراق تعقیب خواهیم کرد.به خدا سوگند، جنایت مقدادیه بر مردم ما بدون قصاص نمی‌ماند.

وی افزود: هر چه تروریست‌ها بیشتر به خون بیگناهان می پردازند، ما بیشتر اصرار داریم که به هر اثری از آنها پایان دهیم.

برهم صلح رئیس جمهور عراق نیز با محکوم کردن این حادثه در توییتی نوشت: حادثه تروریستی بزدلانه علیه مردم ما در دیالی تلاشی نفرت انگیز برای بی ثبات کردن کشور است.

وی افزود: (این حادثه) یادآور لزوم متحد کردن صفوف مردم، حمایت از سرویس های امنیتی، بستن روزنه‌ها و دست کم نگرفتن تهدید داعش و اهمیت تداوم تلاش ملی برای پایان بخشیدن به بقایای این گروه تروریستی در تمام منطقه است.

گفتنی است؛ حشدالشعبی و دیگر گروه های عراقی نیز با صدور بیانیه، این جنایت تروریستی را محکوم کردند.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 19441

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/19441/نخست-وزیر-عراق-انتقام-حمله-تروریستی-داعش-المقدادیه-می-گیریم

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir