کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیام تسلیت حجة الاسلام حسن روحانی در پی درگذشت آیت الله حسن زاده آملی

ایرنا , 4 مهر 1400 ساعت 16:25

رییس دولت یازدهم و دوازدهم در پیام درگذشت آیت‌الله حسن حسن‌زاده آملی را تسلیت گفت و تاکید کرد:خدمات این عالم ربانی در خاطر مردم قدرشناس ایران باقی خواهد ماند.


در پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی آمده است: ارتحال فقیه وارسته علامه ذوفنون، حضرت آیت‏‌الله حاج حسن حسن‌زاده آملی موجب تاثر و تالم خاطر فراوان شد.

رییس دولت دوازدهم خاطرنشان کرد: این استاد فقه و فلسفه و عرفان افزون بر تسلط بر علوم حوزوی، ریاضیات، نجوم و ادبیات، شهره به اخلاق و تهذیب نفس بود و تمام عمر پربرکت خود را وقف ترویج و تبیین فرهنگ و معارف اسلامی، تربیت شاگردان فراوان و انجام  فعالیت‌های مختلف علمی و فرهنگی کرد که بی‌شک خدمات این عالم ربانی در خاطر مردم قدرشناس ایران باقی خواهد ماند.

وی در این پیام این ضایعه را به حوزه‌های علمیه، عموم شاگردان و علاقه‌مندان و به‏‌ویژه بیت مکرم آن مرحوم تسلیت گفت و از درگاه خداوند برای وی رحمت واسعه الهی و همجواری با ائمه اطهار(ع) و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسالت کرد.

آیت الله حسن حسن‌زاده آملی شامگاه شنبه در بیمارستان امام رضا (ع) شهر آمل به دلیل کهولت سن در 93 سالگی دارفانی را وداع گفت.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 18927

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/18927/پیام-تسلیت-حجة-الاسلام-حسن-روحانی-پی-درگذشت-آیت-الله-زاده-آملی

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir