کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دیدار رئیس ستادکل نیروهای مسلح و فرماندهان ارشد نظامی با رئیس دولت سیزدهم

1 تير 1400 ساعت 16:40

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و جمعی از فرماندهان عالی رتبه نظامی در دیدار با حجة الاسلام سید ابراهیم رئیسی، انتخاب وی به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفتند.


به گزارش ایصال نیوز از سپاه، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرماندهان ارشد سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، وزیر دفاع و جمعی از فرماندهان عالی رتبه نظامی کشور صبح امروز (سه ‎شنبه) با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، با حجة الاسلام سید ابراهیم رئیسی دیدار کردند.

فرماندهان ارشد نظامی در این دیدار ضمن تبریک پیروزی حجة الاسلام رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری بر آمادگی نیروهای مسلح برای کمک به دولت جدید و ارتقاء توانمندی‌های جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف و شکل‌گیری ایران قوی تأکید کردند.

حجة الاسلام  رئیسی نیز در این دیدار از ابراز محبت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرماندهان نظامی تقدیر و تشکر کرده و ابراز امیدواری کرد با به کارگیری همه توانمندی‌های موجود در کشور، شرایطی بهتر از گذشته در انتظار مردم ایران باشد.

گفتنی است پیش از این نیز فرمانده کل سپاه پاسداران و اعضای شورای فرماندهی سپاه و همچنین فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از فرماندهان ارشد این نیرو در دیدارهای جداگانه با حضور در دفتر آیت الله رئیسی، انتخاب وی را تبریک گفتند.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 17249

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/17249/دیدار-رئیس-ستادکل-نیروهای-مسلح-فرماندهان-ارشد-نظامی-دولت-سیزدهم

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir