کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آخرین نتایج مسابقات والیبال لیگ ملّت ها

ایران 1 – 3روسیه؛ طعم تلخ دومین شکست ایران در لیگ ملّت ها

تقابل استاد و شاگرد

ورزش سه , 8 خرداد 1400 ساعت 17:30

ایران با وجود گرفتن یک ست از روسیه، در دومین بازی خود از لیگ ملت ها هم 3 بر یک شکست خورد و آلکنو حریف شاگردان سابقش هم نشد!


به گزارش ایصال نیوز، تیم ملی والیبال ایران پس از شکست در اولین گام لیگ ملتها برابر ژاپن، امروز شنبه و از ساعت 14:30 به مصاف تیم روسیه رفت.

ایرانی ها روز گذشته در حالی مقابل ژاپن 3-0 مغلوب شدند که در ست آخر تا واپسین امتیازات از حریف سامورایی پیش بودند اما در نهایت بازی را واگذار کردند.

والیبال ایران امروز ایران در شرایطی به مصاف روسیه رفت که علاوه بر سعید معروف، حضرت پور و عابدینی نیز به خاطر تب و لرز و بیماری در ترکیب تیم آلکنو حضور نداشتند و قرنطینه شده‌اند.

آخرین خبر این است که تست کرونای این نفرات مثبت نیست اما برای احتیاط در قرنطینه قرار دارند.

تیم روسیه روز گذشته با نتیجه 3-1 هلند را از پیش رو برداشت؛ تیمی که سرمربی و ستاره سابق روس ها را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود دارد.

البته در سوی دیگر میدان هم یک نام آشنا یعنی ولادیمیر آلکنو روی نیمکت تیم ملی ایران حاضر بود. با وجود اینکه ایرانی ها به شناخت آلکنو از شاگردان سابقش دل بسته بودند، این دیدار هم با شکست سه بر یک ایران همراه شد.

حالا ایران با دو شکست جزو تیم های قعرنشین در لیگ ملت های 2021 است و فردا در سومین بازی به مصاف هلند می رود.

بلند قامتان ایران درحالی به مصاف روسیه قدرتمند رفتند که ایران در رده هشتم جهان قرار دارد اما روسیه در رده چهارم جهان ایستاده است.

تقابل ولادیمیر آلکنو روسی با شاگردانش خود نکته بسیار جذابی بود.آلکنو قبلا سرمربی روسیه بوده و اطلاعات زیادی از شاگردانش داشت اما سودی برای ایران نداشت.

آلکنو در سال های ۲۰۰۷- ۲۰۰۸، ۲۰۱۱-۲۰۰۱۲ و ۲۰۱۵-۲۰۱۶ هدایت روس ها را برعهده داشته است.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 16801

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/16801/ایران-1-3روسیه-طعم-تلخ-دومین-شکست-لیگ-مل-ت

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir