کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

روابط عمومی وزارت بهداشت اعلام کرد

۳۳۵ بیمار مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته در ایران جان باختند

شناسایی ۱۷ هزار و ۷۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹

17 ارديبهشت 1400 ساعت 14:38

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت جدیدترین آمار ابتلا و مرگ ناشی از کووید ۱۹ در کشور را اعلام کرد.


به گزارش ایصال نیوز از وزارت بهداشت، در این اطلاعیه آمده است؛ تاکنون یک میلیون و ۲۳۱ هزار و ۶۵۲ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۲۵۳ هزار و ۶۳۵ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به یک میلیون و ۴۸۵ هزار و ۲۸۷ دوز رسید.
 
گفتنی است، از دیروز تا امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۷ هزار و ۷۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۶۸۱ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۶۲۷ هزار و ۹۴ نفر رسیده است.
 
براساس این گزارش، متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۳۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۷۴ هزار و ۲۴۱ نفر رسید.
 
بنابر اعلام این مرکز، خوشبختانه تاکنون دو میلیون ۷۴ هزار و ۸۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند و پنج هزار و ۵۳۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.
 
همچنین، تاکنون ۱۶ میلیون و ۷۸۹ هزار و ۳۳۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است و در حال حاضر ۱۰۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۳۵ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۱۱ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 16403

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/16403/۳۳۵-بیمار-مبتلا-کرونا-شبانه-روز-گذشته-ایران-جان-باختند

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir