کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پس از پرسپولیس، استقلال و تراکتور هم به یک هشتم قهرمانی آسیا رسیدند

العالم , 11 ارديبهشت 1400 ساعت 16:34

با تساوی یک بر یک الدحیل قطر و الاهلی عربستان و حذف هر دو تیم، تیم‌ فوتبال تراکتور ایران هم مانند تیم های پرسپولیس و استقلال به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یافت.


به گزارش ایصال نیوز، دیشب (جمعه 10 اردیبهشت) در هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، استقلال در دیداری سرنوشت‌ساز به مصاف الشرطه رفت و به برتری یک بر صفر دست یافت تا با رساندن جمع امتیازات خود به عدد ۱۱، راهی مرحله حذفی شود.

از سوی دیگر شب گذشته با تساوی یک بر یک الدحیل قطر و الاهلی عربستان و حذف هر دو تیم، تیم‌ فوتبال تراکتور ایران هم با توجه به برد قبلی و امتیازاتش  توانست مانند تیم های پرسپولیس و استقلال به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یابد.

از چهار تیم ایرانی حاضر در این مرحله فقط تیم فولاد حذف شد.

برنامه بازی‌های یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و حریفان تیم‌های ایرانی در این مرحله مشخص شدند. با اتمام بازی‌های مرحله گروهی منطقه غرب آسیا و با تساوی یک بر یک الدحیل قطر و الاهلی عربستان و حذف هر دو تیم، تیم‌های ایرانی در مرحله یک هشتم نهایی این قاره رقبای خود را شناختند.

برنامه مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا که در ۲۲ و ۲۳ شهریور پیگیری می‌شود، به شرح زیر است(نام میزبان ابتدا آمده است):

استقلال تاجیکستان - پرسپولیس ایران
استقلال ایران - الهلال عربستان
النصر عربستان - تراکتور ایران
الشارجه امارات - الوحده امارات

انتهای پیام/*


کد مطلب: 16311

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/16311/پرسپولیس-استقلال-تراکتور-هم-یک-هشتم-قهرمانی-آسیا-رسیدند

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir