کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

آیین تشییع شهید سردار حجازی در اصفهان برگزار شد

حضور شماری از شخصیت های لشکری و کشوری

ایرنا , 31 فروردين 1400 ساعت 11:45

آیین تشییع سردار شهید سیدمحمد حجازی امروز سه‌شنبه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور شماری از شخصیت های نظامی ، لشکری ، کشوری ، مسوولان و خانواده های معظم شهدا صبح سه شنبه در اصفهان آغاز شد.


به گزارش ایصال نیوز، با هماهنگی صورت گرفته پیکر مطهر سردار شهید حجازی با حضور اقشار مردم و خانواده معظم شهدا و نیروهای نظامی و انتظامی و مسوولان نهادها از فرودگاه نیروی هوایی سپاه واقع در میدان پرواز به سمت گلستان شهدای اصفهان شهر تشییع ‌شده است.

با توجه به شیوع ویروس کرونا، این آیین در چارچوب تدابیر و دستورالعمل‌های ستاد مقابله با ویروس کرونا مبنی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار ‌شده است.

در این مراسم که استاندار، نماینده ولی فقیه در استان و فرماند هان عالی نظامی و انتظامی حضور داشتند، سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با اشاره به نقش برجسته سردار شهید حجازی در صحنه های ایثار و جهاد و مبارزه خستگی ناپذیر این شهید در جبهه مقاومت گفت: اصفهان شهری است که در دفاع مقدس و در یک روز بیش از سیصد شهید را تشییع کرد.

گفتنی است پیکر مطهر سردار سرلشکر شهید حجازی جانشین فرمانده سپاه قدس در گلستان شهدای اصفهان و در جوار همرزمان شهیدش به خاک سپرده می شود.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 16123

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/16123/آیین-تشییع-شهید-سردار-حجازی-اصفهان-برگزار

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir