کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزیر دفاع آمریکا: دولت بایدن به حمایت از امنیت اسرائیل متعهد است

العالم , 22 فروردين 1400 ساعت 16:42

وزیر دفاع آمریکا در کنفرانس خبری مشترک با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تصریح کرد که دولت بایدن به حمایت از امنیت این رژیم متعهد است. قرار است وزیر دفاع آمریکا با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل نیز دیدار کند.


به گزارش ایصال نیوز، «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا که امروز یک‌شنبه (۱۱ آوریل) در اولین سفر یک مقام ارشد دولت «جو بایدن» وارد فلسطین اشغالی شد، با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دیدار و در یک کنفرانس خبری مشترک با او حاضر شد.

به نوشته «اسکای نیوز»، وی در کنفرانس خبری مشترک با «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تصریح کرد که دولت بایدن به حمایت از امنیت رژیم صهیونیستی پایبند است.

وزیر دفاع آمریکا تاکید کرد: «اسرائیل یک شریک راهبردی برای ایالات متحده به شمار می‌رود و این مشارکت برای برقراری ثبات در منطقه مهم است. ما از تضمین امنیت اسرائیل در دراز مدت سخن می‌گوییم و برای همین از عادی‌سازی روابط با کشورهای عربی مسلمان حمایت می‌کنیم.»

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز در ابتدای این کنفرانس خبری گفت: «به همتای آمریکایی خود، عزم اسرائیل مبنی بر همکاری نزدیک با دولت بایدن و دفاع از امنیت مشترکمان را اعلام کردم.»

وی تصریح کرد: «هرگونه توافق با ایران باید در خدمت منافع واشنگتن که با منافع ما همسو است، باشد. اسرائیل، ایالات متحده را شریک کامل خود در کلیه پرونده‌ها از جمله ایران می‌داند. ما به همکاری نزدیک با ایالات متحده برای حفظ امنیت منطقه متعهدیم »

گانتز مدعی شد که رژیم صهیونیستی از نزدیک با واشنگتن همکاری خواهد کرد تا اطمینان حاصل شود که در صورت امضای توافق جدید با ایران، یک مسابقه خطرناک تسلیحاتی روی نمی‌دهد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه ادعاهای خود گفت که ایران تهدیدی استراتژیک برای ثبات و امنیت خاورمیانه و این رژیم است.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 15965

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/15965/وزیر-دفاع-آمریکا-دولت-بایدن-حمایت-امنیت-اسرائیل-متعهد

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir