کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

لیگ قهرمانان اروپا

سیتی 2-1 دورتموند؛ صعود آبی‌ها قطعی نشد

ورزش سه , 18 فروردين 1400 ساعت 7:21

منچسترسیتی در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان مقابل بروسیا دورتموند به برتری 2-1 رسید


به گزارش ایصال نیوز، در این دیدار دو تیم نمایش پایاپایی داشتند و در نهایت سیتی با اختلاف یک گل به پیروزی رسید تا همچنان هر دو تیم از شانس رسیدن به مرحله نیمه نهایی برخوردار باشند.

دورتموند بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 3، روی یک ارسال به محوطه جریمه سیتی، کناف صاحب موقعیت شد اما ضربه سر او از کنار دروازه ادرسون به بیرون رفت.

در ادامه بازیکنان سیتی ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 7، دی بروین با پاس ریاض محرز صاحب موقعیت شد اما در حالی که تلاش می کرد توپ را به گوندوگان برساند، حضور به موقع داهود این فرصت را از سیتی گرفت.

یک دقیقه بعد، روی پاس مانوئل آکانجی، این جود بیلینگام بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او را ادرسون دفع کرد. در ادامه بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 19، سیتی روی اولین موقعیت جدی اش به گل رسید. روی اشتباه امره جان در میانه زمین بود که بازیکنان سیتی یک ضدحمله خطرناک را ترتیب دادند

و در نهایت پاس رو به عقب محرز را دی بروین با یک ضربه راحت تبدیل به گل کرد.
بعد ازاین گل بازیکنان دورتموند پیش کشیدند و در دقیقه 24، هالند صاحب موقعیت شد اما تعلل او باعث شد تا بازیکنان سیتی توپ را دور کنند.

در دقیقه 30، رودری در محوطه جریمه دورتموند در درگیری با امره جان سرنگون شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد اما VAR رای به تغییر این تصمیم داد.

چند دقیقه بعد و در دقیقه 37، روی تعلل ادرسون، جود بیلینگام توانست گل تساوی دورتموند را به ثمر برساند اما داور خطای کف پای ستاره انگلیسی دورتموند را اعلام کرد و این گل را نپذیرفت.

در دقایق پایانی این نیمه باز هم این بازیکنان سیتی بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و سیتی در این نیمه به برتری 1-0 رسید.

*نیمه دوم
نیمه دوم را دورتموند بهتر آغاز کرد و در دقیقه 48، روی پاس داهود، این هالند بود که با عبور از دیاس صاحب موقعیت شد اما ضربه او دقیقا به جایی رفت که ادرسون حضور داشت.

در ادامه بازیکنان سیتی توپ و میدان را در اختیار گرفتند و در دقیقه 60، روی همکاری کانسلو و ژسوس، این فودن بود که صاحب موقعیت شد اما حضور به موقع مدافعان دورتموند، مانع از باز شدن دروازه این تیم شد.

5 دقیقه بعد، روی حرکت عالی کوین دی بروین، بار دیگر فودن صاحب موقعیت شد اما این بار ماروین هیتز با خروجی تماشایی، این فرصت را از ستاره جوان سیتی گرفت.

فشار حملات سیتی ادامه داشت و در دقایق 76 و 77، این تیم صاحب دو موقعیت خوب دیگر شد اما ضربات دی بروین و فودن راهی به چهارچوب دروازه دورتموند پیدا نکرد.
در حالی که تیم میزبان سخت به دنبال رسیدن به گل دوم بود، دورتموند در دقیقه 84 کار را به تساوی کشید. روی یک حرکت تیمی عالی، رویس با پاس هالند صاحب موقعیت شد و با ضربه ای دقیق، توپ را به گوشه دروازه ادرسون فرستاد.

سیتی که برتری اش را از دست رفته می دید، پیش کشید و در دقیقه 90 توانست به گل دوم برسد. پاس تماشایی دی بروین به پشت مدافعان دورتموند به گوندوگان رسید و او هم فودن را صاحب موقعیت کرد. او این بار اشتباه نکرد و ضربه دقیق او به گل دوم سیتی تبدیل شد.

در دقایق اضافی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و سیتی به برتری 2-1 رسید.  

انتهای  پیام/*


کد مطلب: 15880

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/15880/سیتی-2-1-دورتموند-صعود-آبی-ها-قطعی-نشد

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir