کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

درپایان رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۶

سرلشکر سلامی: نفس اقتدار، دفاع، ایستادگی و تهاجم علیه دشمن کاملا زنده است‌

ایران سرزمین‌ مقاومت، شرف، مردانگی و غیرت است

24 بهمن 1399 ساعت 12:53

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان رزمایش پیامبر اعظم ۱۶ نیروی زمینی سپاه با قدردانی از فرماندهان،رزمندگان شرکت کننده در این رزمایش تاکید کرد: نفس اقتدار، دفاع، ایستادگی و تهاجم علیه دشمن کاملا زنده است‌ و نیروی زمینی سپاه نشان داد سرزنده، بالنده و رو به جلو به پیش می‌رود.


به گزارش ایصال نیوز از سپاه، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۶ که در نخستین ساعات بامداد امروز(جمعه)  در منطقه عمومی جنوب غرب کشور پایان یافت، طی سخنانی با بیان اینکه رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۶ از مقتدرانه‌ترین و دقیق‌ترین رزمایش در عملیات روزانه و تک شبانه بود، اظهار داشت: این رزمایش ما را به شب‌های حماسه دوران دفاع مقدس، کربلای ۵، والفجر هشت، فتح المبین، بیت‌المقدس و طریق القدس برد.

وی ادامه داد: این رزمایش نشان داد همچنان نفس اقتدار، دفاع، ایستادگی و تهاجم علیه دشمن کاملا زنده است‌؛ نیروی زمینی سپاه نشان داد سرزنده، بالنده و رو به جلو به پیش می‌رود.

فرمانده کل سپاه با قدردانی از آحاد فرماندهان  و رزمندگان شرکت کننده در این  رزمایش  شکوهمند و مقتدر و همچنین مردم خونگرم، فهیم، مومن و انقلابی منطقه تصریح کرد: نیروی زمینی سپاه ضامن امنیت، استقلال، آبرو و شرف ما است؛ از دیروز تا این بامداد ماندگار خوش درخشید و صفحه های ماندگار بر کارنامه اقتدار  دفاعی و بازدارنده میهن اسلامی افزود.

وی با اشاره اینکه دشمن باید از قدرت آتشی که  در این رزمایش به دست فرزندان ایران اسلامی ساخته شده است عبرت بگیرند، گفت: اینجا سرزمین‌ مقاومت، شرف، مردانگی و غیرت است و پاسداران امروز استوار و مقاوم راه شهیدان دفاع مقدس، مدافعان وطن و شهدای مدافع خرم را ادامه می‌دهند  و برای دفاع از استقلال شرف عزت امنیت و تمامیت ارضی کشور لحظه ای غفلت و درنگ نخواهد کرد.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 14754

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/14754/سرلشکر-سلامی-نفس-اقتدار-دفاع-ایستادگی-تهاجم-علیه-دشمن-کاملا-زنده-است

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir