کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بیانیه مشترک استاندار و امام جمعه اصفهان در محکومیت هتاکان

دستگاه‌های ذیربط به وظایف قانونی خود در قبال هنجارشکنان عمل کنند

ایرنا , 24 بهمن 1399 ساعت 7:41

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان و استاندار اصفهان در بیانیه مشترکی با اشاره به اینکه عده‌ای قلیل قانون‌ستیز در مراسم روز ۲۲ بهمن اقدام به هتاکی و حاشیه‌سازی کردند، رسیدگی دستگاه‌های ذیربط به وظایف قانونی و انقلابی خود در قبال خاطیان و هنجارشکنان جاهل را خواستار شدند.


به گزارش ایصال نیوز، در بیانیه مشترک آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی نژاد امام جمعه و عباس رضایی استاندار اصفهان که شامگاه پنجشنبه در اختیار خبرگزاری جمهوری اسلامی قرار گرفت، آمده است: راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال استان با توجه به شرایط خاص کشور ناشی از شیوع کرونا و ضرورت حفظ سلامت هموطنان به‌شکلی جذاب، خلاقانه و نوآورانه به‌صورت کاروان خودرویی و رژه موتوری برگزار شد و به لطف خداوند متعال، یک باردیگر اتحاد، همدلی، انسجام و حمایت ملت ایران از انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پیشگاه جهانیان به منصه ظهور رسید.

در این بیانیه افزوده شده است: حضور باشکوه انقلابی و متفاوت مردم حماسه‌آفرین و همیشه در صحنه استان در آوردگاه یوم الله ۲۲ بهمن، تجلی دوباره وفاداری و پایبندی به آرمان‌های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و شهدای والا مقام انقلاب در برابر ُشبهه‌افکنی و دسیسه‌های شیطانی استکبار جهانی بود و مردم فهیم و ولایتمدار اصفهان علیرغم همه محدودیت‌ها، این روز بزرگ را به یکی از ماندگارترین و تماشایی‌ترین ایام‌الله انقلاب اسلامی در طول تاریخ تبدیل کردند.

ادامه این بیانیه حاکیست: اما متاسفانه عده‌ای قلیل و قانون ستیز و ناآگاه در این روز حماسه‌ساز با وجود تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ حرمت‌ها و پرهیز از بد زبانی، با نافرمانی از دستور ولی امر مسلمین آن هم در روز ملی و انقلابی که شعارش جمهوری اسلامی است، مبادرت به حاشیه‌سازی و هتاکی کردند که این تصویر زشت و شرم‍ آور موجب نارضایتی قاطبه مردم شهیدپرور شد.

در این بیانیه تاکید شده است: با عنایت به اینکه رهبر معظم انقلاب بارها تاکید نموده‌اند که راهپیمایی ۲۲ بهمن را مظهر اختلاف قرار ندهید و وقتی پای انقلاب وسط است، اختلاف سلیقه‌ها رنگ می‌بازد و اینگونه حرکات به ضرر کشور است، ضروریست دستگاه‌های ذیربط نیز به وظایف قانونی و انقلابی خود با خاطیان و هنجارشکنان جاهل عمل کنند.

امام جمعه و استاندار اصفهان با محکوم کردن هتاکی به مسوولان نظام از مردم مومن، انقلابی، شجاع و بابصیرت استان که در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جلوه دیگری از عظمت، اقتدار و میثاق ملی خود را به نمایش گذاشتند، صمیمانه تشکر و قدردانی و سعادت و سربلندی و پیروزی همگان را در مسیر دستیابی به آرمان‌های درخشان انقلاب اسلامی با اجرای فرامین مقام معظم رهبری از درگاه خداوند متعال مسالت کردند.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر اصفهان نیز در واکنش به توهین معدودی از موتورسوران در آیین ۲۲ بهمن اصفهان به رییس ‌جمهوری اعلام کرد: لازم است با عوامل این رفتار توهین‌آمیز به‌ویژه فرد یا افرادی که مُسبب این اتفاق شدند، برخورد شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد عبداللهی‌نژاد افزود: باز کردن بستر توهین به مسوولان نظام، کار پسندیده‌ای نیست و علت بروز این رفتارها باید ریشه‌یابی دقیق شود. چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بخاطر شیوع ویروس کرونا به‌صورت خودرویی، موتوری و مجازی در کشور و این استان برگزار شد.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 14746

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/14746/بیانیه-مشترک-استاندار-امام-جمعه-اصفهان-محکومیت-هتاکان

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir