کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در دیدار سفرای خارجی مقیم تهران

روحانی: هر روزی که آمریکا به تعهدات خود در برجام برگردد ایران به تعهدات برجامی خود عمل می‌کند

ما از تعهد خارج نشده ایم که گام اول را برداریم

21 بهمن 1399 ساعت 17:23

رئیس جمهوری اسلامی ایران، خروج آمریکا و عمل نکردن کشورهای اروپایی به تعهدات برجامی را عامل کاهش مرحله ای تعهدات برجامی از سوی ایران دانست و تاکید کرد که ایران آماده است هر روزی که آمریکا به تعهدات کامل خود در برجام برگردد، به همه تعهدات برجامی خود عمل کند.


به گزارش ایصال نیوز از ریاست جمهوری، جت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی عصر سه شنبه در آستانه 22 بهمن و جشن چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، در دیدار سفرای خارجی مقیم تهران گفت: امروز هیچ‌کس نمی‌تواند توقعی نسبت به ایران داشته باشد که چرا قدم اول را برنمی‌دارد.

دکتر روحانی تصریح کرد: فکر می کنم در این که چه کسی باید آغازگر باشد، جای تردیدی وجود ندارد. ما از تعهد خارج نشده ایم که گام اول را برداریم کشوری که سه سال از تعهد خارج شده و بر ملت ما بر خلاف مقررات بین المللی و تعهداتش در 2231 ظلم روا داشته، موظف است گام اول را بردارد.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه هر ساعتی که اعضای 1+5 به کلیه تعهدات برجامی خود پایبند شوند و عمل کنند، بدانند در ساعت بعد ما به همه تعهدات عمل می کنیم، اظهارداشت: ایران ثابت کرده اگر چیزی را امضا و تعهدی را پذیرفت، با تمام وجود پای امضا، تعهد و پیمان خود می ماند و این از افتخار ملت ایران در تاریخ و بویژه طی 42 سال گذشته است.

خبر تکمیل می شود... 


کد مطلب: 14708

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/14708/روحانی-روزی-آمریکا-تعهدات-خود-برجام-برگردد-ایران-برجامی-عمل-می-کند

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir