کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دکتر سیما سادات لاری خبر داد

۶۷ بیمار مبتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته در ایران جان باختند

شناسایی ۷ هزار و ۳۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹

20 بهمن 1399 ساعت 14:40

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از شناسایی ۷۳۲۱ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور و جان باختن ۶۷ بیمار دیگر در 24 ساعت گذشته خبر داد.


به گزارش ایصال نیوز از وزارت بهداشت، دکتر سیما سادات لاری با اعلام این خبر افزود: از دیروز تا امروز ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۳۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۷۰۷ نفر از آنها بستری شدند.

وی با بیان اینکه مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۴۷۳ هزار و ۷۵۶ نفر رسیده است، اظهار داشت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۸ هزار و ۵۳۶ نفر رسید.

دکتر لاری با اشاره به اینکه خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۲۶۰ هزار و ۴۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند، گفت:  ۳۷۷۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت تا کنون ۹ میلیون و ۷۲۲ هزار و ۹۶۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس آخرین تحلیل ها، ۳۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۷۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۳۴ شهرستان نیز در وضعیت آبی قرار دارند، تصریح کرد:  شهرستان های عجب شیر در آذربایجان شرقی، اردستان در اصفهان، اسفراین در خراسان شمالی، گرمسار در سمنان، بافت در کرمان، پاوه در کرمانشاه، بندرگز و کردکوی در گلستان، آستانه اشرفیه، بندرانزلی، رشت، رودبار، رودسر، صومعه سرا و لاهیجان در گیلان، آمل، بابل، بابلسر، بهشهر، تنکابن، جویبار، رامسر، ساری، سوادکوه، قائمهشر، محمودآباد، نکا، نور و نوشهر در مازندران، بستک، بندرلنگه و قشم در هرمزگان، بهار، تویسرکان و رزن در همدان و ابرکوه در یزد در وضعیت نارنجی قرار دارند.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 14689

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/14689/۶۷-بیمار-مبتلا-کرونا-24-ساعت-گذشته-ایران-جان-باختند

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir