کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شمار رسمی قربانیان کرونا در آمریکا به مرز ۱۸۰ هزار نفر رسید

اسپوتنیک , 6 شهريور 1399 ساعت 12:29

بر اساس گزارش دانشگاه جانز هاپکینز، با جان باختن هزار و ۲۴۱ نفر فقط ظرف ۲۴ ساعت گذشته، مجموع قربانیان ویروس کرونا در آمریکا به مرز ۱۸۰ هزار نفر رسید.


بر اساس آمار و ارقام دانشگاه جانز هاپکینز آمریکا، ویروس کرونا طی یک شبانه روز گذشته دستکم به قربانی شدن هزار و ۲۴۱ نفر دیگر در ایالات متحده آمریکا منجر شده است و آمار کلی قربانیان ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به ۱۷۵ هزار و ۷۰۸ نفر رسید.

طبق این آمار و ارقام در ۲۴ ساعت گذشته، دستکم ۳۸ هزار و ۱۷۴ مورد جدید به ویروس "کووید-۱۹" آلوده شدند و با این حساب، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به ۵ میلیون و ۷۷۸ هزار و ۲۲۱ نفر رسید.

مقایسه آمار و ارقام جدید دانشگاه جانز هاپکینز با آمار و ارقام یک روز قبل این مرکز نشان می‌دهد که آمار روزانه فوتی ‌های کرونا در ایالات متحده آمریکا برای دومین روز متوالی به بیش از هزار و ۲۰۰ نفر رسید و آمار روزانه مبتلایان به "کووید-۱۹" در این کشور در مقایسه با روز گذشته نیز افزایش داشته است.

بر اساس آخرین آمار دانشگاه جانز هاپکینز، تاکنون ۲۴ میلیون و ۹۹ هزار و ۹۵۴ نفر از مردم سراسر جهان به ویروس کرونا آلوده شده‌اند و از آن میان ۸۲۴ هزار و ۶۶۴ نفر دیگر نیز جان خود را از دست داده‌اند و ۱۵ میلیون و ۷۲۵ هزار و ۸۵ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

آمریکا همچنان در صدر کشورهای جهان با بیشترین آمار و ارقام مبتلایان به کرونا و قربانیان این ویروس قرار دارد و پس از آن برزیل با سه میلیون و ۷۱۷ هزار و ۱۵۶ مورد ابتلا و ۱۱۷ هزار و ۶۶۵ مورد فوتی و هند با سه میلیون و ۲۳۴ هزار و ۴۷۴ مورد ابتلا و ۵۹ هزار و ۴۴۹ مورد فوتی در رده‌های دوم و سوم کشورهای جهان با بیشترین آمار مبتلایان به «کووید-۱۹» قرار دارند.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 11651

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/11651/شمار-رسمی-قربانیان-کرونا-آمریکا-مرز-۱۸۰-هزار-نفر-رسید

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir