کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خوش قولی فرهاد مجیدی با حذف پرسپولیس کامل شد

ورزش سه , 6 شهريور 1399 ساعت 8:58

فرهاد مجیدی مربی استقلال، قدم به قدم به عمل به وعده‌های تنها مصاحبه‌اش در دو ماه گذشته نزدیک شده است.


به گزارش ایصال نیوز، پس از کسب سهمیه آسیایی و نایب قهرمانی استقلال در لیگ، شاگردان فرهاد مجیدی چهارشنبه شب با پیروزی مقابل پرسپولیس دومین غول فوتبال ایران را هم از جام حذفی کنار گذاشتند تا به فینال برسند؛ جایی که تراکتور پس از پیروزی مقابل نفت مسجدسلیمان انتظار آن‌ها را خواهد کشید.

مسابقه دیشب یک پیروزی برای فرهاد مجیدی سرمربی استقلال بود که هفته‌ای دشوار و آزاردهنده‌ای را پشت سر گذاشته بود. مربی که با وجود انتشار اخباری مبنی بر سفر کادر مدیریتی باشگاه به ایتالیا برای توافق مالی با آندره‌آ استراماچونی، تمرکز خود را از دست نداد و تیمش را با وجود مصدومان پرشمار آماده دربی کرد.

استقلال در این مسابقه شروع فوق‌العاده‌ای داشت و در شرایطی که مستحق آن بود که در نیمه اول گل‌های بیشتری به ثمر برساند، در نیمه دوم قافیه را به پرسپولیس واگذار کرد و با گل‌های بشار رسن و علی علیپور تا آستانه شکست در این مسابقه پیش رفت؛ اما یک شروع مجدد در دقیقه 90+5 و فرمان خود مجیدی از روی نیمکت که محمد دانشگر را به جلو می‌خواند باعث شد تا گل تساوی در آخرین ثانیه‌های بازی به ثمر برسد و استقلال از اوج ناامیدی دوباره به زندگی برگردد.

آبی‌ها در وقت‌های اضافی و در حالی‌که انتظار می‌رفت از نظر قوای جسمانی در شرایط مطلوبی نباشند، پا به پای پرسپولیس دویدند و با کشاندن بازی به ضربات پنالتی و با توجه به درخشش دروازه‌بانشان صعود به فینال را جشن گرفتند؛ این یک ضیافت کوتاه پنالتی بود که با چهار ضربه استقلال و سه ضربه پرسپولیس که دو تای آن به هدر رفت به پایان رسید تا فرهاد مجیدی استوارتر از همیشه به جمع بازیکنان تیمش برود و در حالی‌که انتظار می‌رفت شادی‌های دیوانه‌وارش را تکرار کند، با آرامش آن‌ها را تک تک در آغوش کشید و رسیدن به فینال را به آن‌ها تبریک گفت.

اگر مجیدی قرار بود در پایان این مسابقه لب به سخن بگشاید، حرف‌های نهفته و مهمی را به زبان می‌آورد اما او فعلا ساکت است و می‌خواهد تمرکز خود را برای فتح جام حذفی نگه دارد. اگر چه تا همینجا هم کارنامه او به عنوان مربی جانشین در استقلال درخشان بوده است.

 او با پیروزی مقابل پرسپولیس پرستاره و در شرایطی که تعدادی از بازیکنان کلیدی خود را در اختیار نداشت، کاری کرد که تندترین منتقدانش نیز راهی جز سکوت نداشته باشند؛ مجیدی در صورت تمایل سرمربی فصل بعد آبی‌ها خواهد بود حتی اگر این مسئله به مذاق خیلی‌ها خوش نیاید.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 11636

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/11636/خوش-قولی-فرهاد-مجیدی-حذف-پرسپولیس-کامل

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir