کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اخبار ضدونقیض درباره آغاز طرح سهمیه‌بندی

سهمیه‌بندی بنزین پنج‌شنبه اجرا نمی‌شود

انتشار اخبار متناقض، زمان آغاز سهمیه بندی بنزین را در هاله ای از ابهام قرار داده است

11 ارديبهشت 1398 ساعت 15:27

نعمتی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در توئیتی گفت: با هرکسی در مورد افزایش قیمت بنزین صحبت کردم گفت تصمیم سران نظامه، آقای روحانی اگر شما هم به سران نظام ارجاع نمی‌دهید، جلوی این تصمیم را بگیرید. با توجه به اینکه کمیسیون تخصصی مجلس را هم در جریان نگذاشتید، از این تصمیم اشتباه بر گردید، مردم طاقت افزایش قیمت‌ها را ندارند.  


 به گزارش ایصال نیوز، در حالی که از ساعات ابتدایی روز، برخی رسانه‌ها از جمله تسنیم در گزارشی اعلام کردند که سهمیه‌بندی بنزین از فردا آغاز می شود اما به نظر می رسد هنوز این موضوع نهایی نشده است. ستاد هماهنگی اقتصادی دولت نیز ابلاغیه ای در این زمینه به وزارت نفت نداده است. در حالی که اکثر پمپ بنزین ها با شلوغی محسوسی روبرو هستند و در مواردی صف‌های طولانی در برابر آنها تشکیل شده است، سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی ایران اعلام کرده است: پنجشنبه (دوازدهم اردیبهشت ماه) زمان اجرای طرح سهمیه بندی بنزین نیست.
«زیبا اسماعیلی» تاکید کرد: مردم به شایعه‌ها و فضاسازی ها، به ویژه در فضای مجازی توجه نکنند. به این ترتیب عرضه بنزین به قیمت لیتری هزار تومان همچنان ادامه دارد.
گفته می شود قرار است بنزین در آینده به صورت سهمیه‌ای، با در نظر گرفتن سهمیه ۶۰ لیتری برای هر خودرو در ماه توزیع شود اما قیمت در نظر گرفته شده برای هر لیتر بنزین سهمیه ای بدون تغییر هزار تومان خواهد بود. قیمت بنزین آزاد را رسانه های خبری ۲۵۰۰ تومان اعلام کرده اند اما هنوز هیچ مقام مسئولی واکنشی در رد یا تایید این قیمت از خود نشان نداده است.
از سوی دیگر سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از رئیس‌جمهوری خواست جلوی افزایش قیمت بنزین را بگیرد چرا که به عقیده او مردم طاقت افزایش دوباره قیمت بنزین‌ها را ندارند.
بهروز نعمتی، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر با انتقاد از اخبارهای منتشر شده درباره افزایش قیمت بنزین نوشت: با هرکسی درمورد افزایش قیمت بنزین صحبت کردم گفت تصمیم سران نظامه، آقای روحانی اگر شما هم به سران نظام ارجاع نمی‌دهید، جلوی این تصمیم را بگیرید. با توجه به اینکه کمیسیون تخصصی مجلس را هم در جریان نگذاشتید، از این تصمیم اشتباه بر گردید، مردم طاقت افزایش قیمت‌ها را ندارند.
انتهای پیام /* 


کد مطلب: 1622

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/report/1622/سهمیه-بندی-بنزین-پنج-شنبه-اجرا-نمی-شود

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir