کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد:

مجموع رسمی بیماران کووید-۱۹ در کشور به ۱۰۹ هزار و ۲۸۶ نفر رسید

وضعیت کرونا در ایران عادی نشده است

وبدا , 22 ارديبهشت 1399 ساعت 16:59

دکتر جهانپور گفت: از دیروز تا امروز ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۶۸۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.


به گزارش ایصال نیوز، سخنگوی وزارت بهداشت با بیان این که مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۰۹ هزار و ۲۸۶ نفر رسیده است، گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادن و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶ هزار و ۶۸۵ نفر رسید.

وی با اشاره به این که خوشبختانه تا کنون ۸۷ هزار و ۴۲۲ نفر از بیماران، بهبودی یافته و ترخیص شده اند، یاد آور شد: 2703 نفر از بیماران مبتلا به کووید-۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

همچنین تا کنون ۶۰۱ هزار و ۳۲۴ آزمایش تشخیص کرونا در کشور انجام شده است.

از سوی دیگر به گزارش وبدا، دکتر رئیسی معاون بهداشت وزیر بهداشت امروز دوشنبه در نشست خبری روزانه، گفت: وضعیت کرونا عادی نشده است. برای مثال در استان خوزستان، به دلیل بازگشایی ها مشکلاتی ایجاد شد که باعث شد، به دلیل عدم رعایت، اوضاع به گونه ‌ای شود که به عقب برگردیم و در برخی شهرستان ‌های استان خوزستان مجددا تعطیلی برقرار شده و برخی اماکن و ادارات تعطیل شده ‌اند. این اتفاق می ‌تواند برای هر استان دیگری هم رخ دهد، اگر نکات بهداشتی را رعایت نکنند. وی در ادامه گفت: باید توجه کرد که مناطق کشور به مناطق با ریسک سطح یک، سطح دو و سطح سه تقسیم می شوند؛ گاهی اوقات سطح یک منطقه کم‌ خطر ما است، اما منطقه بی‌ خطر نداریم.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 9495

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/9495/مجموع-رسمی-بیماران-کووید-۱۹-کشور-۱۰۹-هزار-۲۸۶-نفر-رسید

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir