کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ابتلای بیش از 2 هزار نفر در 24 ساعت گذشته در روسیه

افزایش سرعت شیوع روزانه کرونا در کشور پوتین

اسکای نیوز , 24 فروردين 1399 ساعت 20:01

مترجم : احمد امینی

با افزایش مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا در روسیه، شمار تلفات در این کشور به 130 فوتی رسید. روسیه برای نخستین بار به صورت آزمایشی از پهپاد و هواپیمای بدون سرنشین برای مقابله با گسترش ویروس کرونا استفاده کرد.


به گزارش ایصال نیوز، مقامات بهداشتی روسیه اعلام کردند که در 24 ساعت گذشته 2 هزار و 186نفر به کرونا مبتلا شده اند و مجموع مبتلایان در روسیه به 15 هزار و 770 نفر رسید.

براساس گزارش مرکز ملی مقابله با کرونا در روسیه، با مرگ 24 نفر از مبتلایان، آمار تلفات کووید 19 به 130 نفر رسید.

مقامات روسی از چند روز قبل نسبت به افزایش روند ابتلا به کرونا در شهرهای روسیه هشدار داده بودند. 

 این مرکز بر لزوم رعایت دقیق رژیم خودمراقبتی (قرنطینه خانگی) در مسکو، به منظور جلوگیری از افزایش شیوع بیماری کرونا، تاکید کرده است.

روز شنبه نیز "سرگئی سوبیانین"، شهردار مسکو و "آندری واروبی‌یف" فرماندار منطقه مسکو، از اجرای طرح لزوم داشتن مجوزهای الکترونیکی در پایتخت و حومه آن برای هر نوع عبور و مرور با وسایل نقلیه‌ خبر دادند.

در خبر دیگری کارشناسان روس برای نخستین بار در روسیه به صورت آزمایشی ازهواپیماهای بدون سرنشین برای مقابله با گسترش ویروس کرونا استفاده کردند. این آزمایش روز شنبه در فرودگاه هوایی "اورلوکا" در منطقه تویرسکی انجام شد.

شهرداری مسکو با اجرای قوانین کنترل و قرنطینه مدیریت شده در مسکو تا پایان ماه میلادی جاری سعی در مهار بیماری کرونا دارند.

مقامات بهداشتی مسکو دیشب هشدار دادند، کادر درمانی و بیمارستانی شهر 12 میلیونی مسکو با حداکثر توان و ظرفیت خود در حال مداوای بیماران کرونایی است و شهروندان باید بارعایت بیشتر بهداشت عمومی و خودمراقبتی، از فشار های طاقت فرسا بر کادر درمانی بکاهند.

انتهای پیام/*
 


کد مطلب: 8831

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/8831/ابتلای-بیش-2-هزار-نفر-24-ساعت-گذشته-روسیه

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir