کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شیب نمودار ابتلا به کرونا در ایران تندتر شد

آنا , 9 فروردين 1399 ساعت 10:15

تحلیل داده‌های آماری دو روز اخیر توسط وزارت بهداشت نشان میدهد رکورد ابتلا به ویروس کرونا در ایران با عدد ۲ هزار و ۹۲۶ نفر شکسته شد. نسبت جمعیت ایران با تعداد مبتلایان، تعداد جانباختگان و تعداد بهیودی یافتگان بیانگر لزوم رعایت جدی و بیشتر توصیه های بهداشتی است.


انتشار آمار ۲۴ ساعت گذشته توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نشان می دهد با افزایش ۵۳۷ نفری تعداد مبتلایان به نسبت روز گذشته، شیب نمودار ابتلا به کرونا در ایران تندتر شده است.

از سویی با کاهش ۱۵۶ نفری آمار بهبودیافتگان به ۶۷۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته هنوز نمی توان از کنترل شیوع سخن گفت. تعداد درگذشتگان نیز به نسبت روز گذشته ۱۳ نفر کاهش یافته است.

با اطلاعات منتشر شده مشخص شد ۱۸ هزار و ۸۲۱ نفر در مراکز درمانی فرآیند بهبود را طی می‌کنند. با تشدید کنترل تردد خودروها در ورودی شهرها با دستور رئیس جمهور و تصمیم هیئت دولت، باید دید در روزهای آتی چه اثری بر میزان ابتلا به کرونا خواهد گذاشت.

گفتنی است تلاش ایثارگرانه و شبانه روزی کادر درمانی کشور و همت قابل تقدیر مسئولان وزارت بهداشت، همراهی بیشتر از گذشته مردم را می طلبد تا بارعایت همه جانبه توصیه های بهداشتی و ماندن در خانه، مهار ویروس کرونا در کشور را سرعت ببخشد. 

انتهای پیام/*


کد مطلب: 8504

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/8504/شیب-نمودار-ابتلا-کرونا-ایران-تندتر

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir