کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

الشرطه عراق 1 - 1 استقلال ایران

استقلال در دیدار با الشرطه در اربیل عراق به کسب یک امتیاز بسنده کرد

شهر خودرو با دو گل نتیجه را به الهلال واگذار کرد

نود , 21 بهمن 1398 ساعت 23:19

استقلال در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا 2020 مقابل الشرطه عراق به تساوی یک - یک دست یافت. در دیگر دیدار امروز نمایندگان کشورمان، تیم شهرخودرو، برابر تیم‌ الهلال عربستان شکست خورد.


به گزارش ایصال نیوز، تیم فوتبال استقلال در اولین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 18 در شهر اربیل عراق به مصاف الشرطه این کشور رفت.

نماینده ایران در ابتدای بازی موفق شد با استفاده از اشتباه مدافع حریف به گل برسد اما بازی مطابق میل نماینده ایران پیش نرفت. شوک اول در دقیقه 32 رخ داد که مهدی قائدی مهاجم آماده این روزهای استقلال مصدوم و مجبور به ترک زمین شد.

غافلگیری دوم در ابتدای نیمه دوم اتفاق افتاد جایی که الشرطه روی معدود حملات خود موفق به کسب ضربه پنالتی شد و این ضربه درون دروازه استقلال قرار گرفت. در ادامه حملات استقلال ثمری نداشت و بازی با تساوی یک - یک به پایان رسید.

استقلال در 6 حضور اخیر خود در لیگ قهرمانان آسیا در هفته نخست موفق به پیروزی نشده است.

فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل الشرطه اظهار داشت: طبیعتا از نتیجه بازی راضی نبودم ولی از تلاش بازیکنانم بسیار راضی هستم، از همه آنها ممنون هستم و با توجه به اینکه در 12 روز 4 بازی سنگین انجام داده بودند فوق العاده کار کردند.

دقایق حساس:

دقیقه 18: شوت نبیل صباح از پشت محوطه جریمه با واکنش حسین حسینی برگشت داده شد.

دقیقه 24 (گل اول استقلال) : فرار خوب میلاد زکی پور از جناح چپ باعث برهم ریختن دفاع الشرطه شد و پاس این بازیکن در دهانه دروازه توسط حسام کاظم قطع شد که به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

دقیقه 45: ارسال محمد دانشگر از جناح راست زمین نزدیک بود یک گل به خودی دیگر را رقم زند که دفع مدافع الشرطه روی تور دروازه فرود آمد.

دقیقه 47 (گل اول الشرطه): حرکت شاهین طاهرخانی به روی بازیکن الشرطه در محوطه جریمه پنالتی تشخیص داده شد و ضربه فائز درون دروازه استقلال جای گرفت.

دقیقه 62: ضربه کاشته که در فاصله و زاویه مناسبی نصیب استقلال شده بود توسط وریا غفوری شلیک شد که به دیوار دفاعی حریف برخورد کرد.

دقیقه 65: توپ سرگردانی که توسط مدافعین الشرطه به طور ناقص دفع شد به میلاد زکی پور رسید که شوت این بازیکن جایی در چارچوب نداشت.

دقیقه 71: مسعود ریگی از جناح راست فرصت خوبی را برای مرتضی تبریزی ایجاد کرد که ضربه این بازیکن راهی اوت شد.

دقیقه 82: حرکت میلاد زکی‌پور توسط مدافعین الشرطه به طور ناقص برگشت داده شد تا توپ در موقعیت مناسب به مرتضی تبریزی برسد که باز هم شلیک این بازیکن در چارچوب نبود.

دقیقه 92: با هجوم همه جانبه بازیکنان استقلال توپ در محوطه جریمه به زکریا مرادی رسید که شوت این بازیکن توسط دروازه بان الشرطه به کرنر فرستاده شد.

*دیدار شهرخودرو با الهلال:

همچنین در دیگر دیدار در روز اول از مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و در گروه B مسابقات تیم‌های الهلال عربستان و شهر خودروی از ساعت 18:10 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه زعبیل دبی به مصاف هم رفتند که  این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود الهلال به پایان رسید. گل‌های این مسابقه توسط کاریو در دقیقه 45 و بافتیمبی گومیس در دقیقه 68 به ثمر رسیدند.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 7612

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/7612/استقلال-دیدار-الشرطه-اربیل-عراق-کسب-یک-امتیاز-بسنده

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir