کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان

دکتر رضایی: مدیران اجرایی اصفهان در جذب بودجه ۹۹ پویاتر باشند

فرصت سازمان‌ها برای ارائۀ گزارش عملکرد تا پایان آبانماه

23 آبان 1398 ساعت 16:32

استاندار اصفهان با بیان اینکه حضور مدیران در شهرستان ها و همراهی مثبت آنها با رسانه ها و گزارش عملکرد بودجه ۹۸ آنها مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت، عنوان کرد: از تمامی مدیران انتظار داریم پویایی بیشتری برای جذب بودجه سال ۹۹ در سطح کشور داشته باشند.


به گزارش ایصال نیوز از استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی در جلسه شورای برنامه ریزی  و توسعه استان اظهار داشت: ایجاد نشاط و انگیزه توسط دستگاه های اجرایی استان و تزریق امید و سرزندگی به جامعه ضروری است.

وی ادامه داد: سبد غذایی مردم اصفهان و ایران با مردم نقاط دیگر دنیا متفاوت است و نمی توان شاخص های آن را با کشور مان تطبیق داد بر همین اساس باید طرحی در قالب سبک زندگی ایرانی و اسلامی با همکاری کارشناسان خبره تدوین و اجرایی شود.

استاندار اصفهان در بخش دیگری از صحبت های خود، تبصره ۱۹ قانون بودجه را فرصتی بزرگ برای تأمین بودجه های دستگاه ها و ادارات دانست و گفت: امروز در شرایط خاصی هستیم بر همین اساس باید از تمامی ظرفیت ها و قابلیت های قانون بودجه بهره مند شویم.

وی اضافه کرد: گزارش عملکرد سازمان ها و ادارات استان باید تا پایان آبان ماه ۹۸ در خصوص جذب بودجه سال جاری به مدیریت استان ارائه شود.

رضایی با بیان اینکه حضور مدیران در شهرستان ها و همراهی مثبت آنها با رسانه ها و گزارش عملکرد بودجه ۹۸ آنها مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت، عنوان کرد: از تمامی مدیران انتظار داریم پویایی بیشتری برای جذب بودجه سال ۹۹ در سطح کشور داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: پیشنهادات مدیران ادارات در خصوص برنامه و بودجه به استانداری اصفهان مورد بررسی قرار خواهند گرفت تا تحولات مثبتی را در استان شاهد باشیم البته تلاش و برنامه ریزی مدیران دستگاه های اجرایی استان به دقت در این مسیر رصد می شود.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 5836

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/5836/دکتر-رضایی-مدیران-اجرایی-اصفهان-جذب-بودجه-۹۹-پویاتر-باشند

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir