کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در گفت‌گو با نشریه خبری میدل‌ایست‌آی

امیرعبداللهیان: انسداد صفحات رهبر انقلاب در «متا»، اهانت‌آمیز و خلاف قاعده است

این شرکت باید پاسخگوی رفتار خلاف قاعده و ضداخلاقی خود باشد

19 اسفند 1402 ساعت 15:12

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اقدام شرکت «متا» برای انسداد صفحات رهبر معظم انقلاب اسلامی در اینستاگرام و فیس‌بوک را علاوه بر نقض آزادی بیان، اهانت‌آمیز، غیراخلاقی و خلاف قاعده توصیف کرد و گفت: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رساترین صدای حامی ملت مظلوم فلسطین و غزه در جهان است و امپراطوری «سیلیکون‌ولی» نمی‌تواند مانع رسیدن این صدا به افکار عمومی دنیا شود.


به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، حسین امیرعبداللهیان در گفت‌ وگو با نشریه خبری میدل‌ایست‌آی که مقر آن در انگلیس است، گفت: شعارهای آزادی بیان توسط برخی مدعیان غربی، شعاری توخالی و نمایشی و پوششی برای اهداف نامشروع سیاسی آنها است.

وزیر امور خارجه افزود: مسدود کردن حساب‌های رهبر معظم انقلاب نه فقط خلاف آزادی بیان، بلکه توهین به میلیون‌ها دنبال کننده مواضع و اخبار ایشان است.

امیرعبداللهیان اقدام ضد آزادی بیان شرکت متا در مسدود کردن حساب‌های رسانه رهبر معظم انقلاب را محکوم کرد و گفت: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رساترین صدای حامی ملت مظلوم فلسطین و غزه در جهان است و امپراطوری «سیلیکون‌ولی» نمی‌تواند مانع رسیدن این صدا به افکار عمومی دنیا شود.

وی افزود: از نشانه‌های فروپاشی اخلاق و نظام اخلاقی جهان، رفتار بی‌دلیل پلتفرم‌های آمریکایی در سانسور سخنان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و حامیان مردم آواره غزه و بیش از ۳۰ هزار شهید فلسطینی در ۵ ماه اخیر است و این شرکت باید پاسخگوی رفتار خلاف قاعده و ضداخلاقی خود باشد.

شرکت متا بهمن گذشته در اقدامی غیرقانونی، صفحات معظم‌له در اینستاگرام و فیس‌بوک را مسدود کرد. میدل‌ایست‌آی نوشت که این شرکت درباره سخنان وزیر امور خارجه ایران اظهارنظری نکرده است.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 37071

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/37071/امیرعبداللهیان-انسداد-صفحات-رهبر-انقلاب-متا-اهانت-آمیز-خلاف-قاعده

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir