کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فراخوان شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر تمدید شد

13 مرداد 1398 ساعت 12:25

دبیر اجرایی شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر از تمدید زمان ارسال آثار تا ٢٥ مرداد ماه خبر داد.


به گزارش ایصال نیوز از وزارت فرهنگ، ابراهیم حیدری با اشاره به تمدید زمان ارسال آثار به دبیرخانه شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر گفت: نظر به استقبال شهرها و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های سراسر کشور مبنی بر تمدید مهلت ارسال آثار اولیه به دبیرخانه شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر، این موضوع در جلسه شورای برنامه‌ریزی مطرح و با موافقت معاون محترم امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مهلت ارسال آثار تا ۲۵ مردادماه سال جاری تمدید شد.

وی با اشاره به ویژگی‌های این طرح گفت: این طرح از جمله طرح‌های مبتنی بر توجه به ظرفیت‌های بومی و محلی در حوزه فرهنگ و هنر است که توسط معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری تعداد دیگری از نهادها و دستگاه‌های همکار طراحی شده و در ده رشته موضوعی و چندین رشته زیر موضوع معرفی می‌شوند. این شبکه‌ها به عنوان بازوان اجرایی و برنامه‌ریزی حوزه فرهنگ و هنر خواهند بود.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر www.creative-cities.ir مراجعه کنند و یا با شماره‌های ۰۲۱۸۸۳۱۸۶۵۲ ، ۰۲۱۸۸۳۱۸۶۵۸ ، ۰۲۱۶۶۷۰۵۱۰۱ تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 3432

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/3432/فراخوان-شبکه-شهرهای-خلاق-فرهنگ-هنر-تمدید

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir