کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در آیین افتتاح سالن سرپوشیده دوومیدانی خرم آباد

سلطانی‌فر: حرکت رشد و توسعه کشور با وجود تهدید و تحریم، با حمایت مردم ادامه دارد

۷۰۰ پروژه ورزشی در کشور افتتاح می شود

ایرنا , 13 تير 1398 ساعت 18:43

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه در این شرایط سخت دولت انرژی خود را معطوف رفاه مردم کرده و این تحریم ها و مجموعه حرکت های غیر قانونی و ناعادلانه تاکنون هیچگونه تاثیری در حرکت عمومی کشور نگذاشته است، افزود: تحت شدید ترین تحریم های بی سابقه، با عزت یکی پس از دیگری پروژه ها را افتتاح می کنیم.


به گزارش ایصال نیوز، مسعود سلطانی فر روز پنجشنبه در آیین افتتاح سالن سرپوشیده دوومیدانی خرم آباد اظهار داشت: افتتاح این طرح هدیه دولت تدبیر و امید به ورزشکاران لرستان است همچنین استعدادهای بسیار ارزشمندی در تمامی رشته ها در استان وجود دارد و بهره برداری از این سالن موجب خواهد شد در آینده نه چندان دور خبرهای خوبی از قهرمانی های ورزشکاران لرستانی بشنویم.
وی افزود: امروز با افتخار و سربلندی و با غرور سرمان را بالا می گیریم چراکه تحت شدید ترین تحریم های بی سابقه هستیم و با عزت یکی پس از دیگری پروژه ها را افتتاح می کنیم.
سلطانی فر بیان کرد: چیزی جز معجزه الهی نیست چرا که فشارهای بی سابقه وارد می شود و در این راستا مسیر توسعه و پیشرفت کشور را در کنار مردم طی می کنیم.
وی اضافه کرد: دشمنان با فشار اقتصادی و محدودیت ها تلاش می کنند کمر نظام را بشکنند اما هیچ قدرتی در مقابل ملت ایران تاب نخواهد آورد.
وی ادامه داد: مردم از حاکمیت ملی دفاع می کنند و ایستادگی خواهند کرد و مانند ۴۰ ساله گذشته کارنامه قابل قبولی در مقابل زیاده خواهی دشمن خواهند داشت.
وزیر ورزش و جوانان در لرستان گفت: در این شرایط سخت دولت انرژی خود را معطوف رفاه مردم کرده و این تحریم ها و مجموعه حرکت های غیر قانونی و ناعادلانه تاکنون هیچگونه تاثیری در حرکت عمومی کشور نگذاشته است.
سلطانی فر افزود: امسال مانند سالهای گذشته مسابقات کشور و بین المللی را انجام می شود و همچنین گسترش و توسعه ورزش با قدرت استمرار دارد.
وی بیان کرد: تحریم ها ما را متحد تر، منسجم تر و وحدت را در بین مردم و مسئولان بیشتر می کند. وی ادامه داد: سالن سرپوشیده دوومیدانی خرم آباد در ۱۰ سال اول ۳۰ درصد رشد فیزیکی داشت و دو سوم آن در دولت تدبیر به نتیجه رسید.
وی یادآور شد: ۱۱ سالن ۶هزار نفره در استان های مختلف وجود دارد که در دستور کار قرار است که تاپایان دولت افتتاح می شوند.
سلطانی فر بیان کرد: دولت تدبیر و امید موفق شد بهترین زیرساخت ها و مکان های ورزشی را در استان ها اجرا کند و پس از آن باید به سمت نرم افزاری برویم و شرایط را برای حضور ورزشکاران در مسابقات بین المللی آماده کنیم.
وی با اشاره به اینکه اعتبار هزینه شده برای سالن سرپوشیده دوومیدانی خرم آباد ۴۰۰ میلیارد ریال است، گفت: اکنون ارزش اقتصادی امروز آن ۹۰۰ میلیارد ریال می باشد.
وی افزود: تلاش می کنیم برگزاری مسابقات دوومیدانی آسیایی را با هماهنگی لازم و ایجاد شرایط مناسب بهمن ماه امسال در خرم آباد برگزار کنیم.
انتهای پیام/*


کد مطلب: 2640

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/2640/سلطانی-فر-حرکت-رشد-توسعه-کشور-وجود-تهدید-تحریم-حمایت-مردم-ادامه

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir