کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با ورود دادگستری اصفهان

از تعطیلی ۱۰۵ واحد تولیدی در استان اصفهان جلوگیری شد

سه هزار کارگر به چرخه کار بازگشتند

11 تير 1401 ساعت 8:33

حجت الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری در مورد فعالیت ستاد اجرای سياست های كلی اقتصاد مقاومتی قوه قضایيه در استان اصفهان گفت: در يك سال گذشته تعداد ۱۳ جلسه در حوزه اقتصاد مقاومتی و حمايت از توليد و اشتغال برگزار شده است و تعداد ۱۰۵ مصوبه در اين زمينه نیز به تصويب رسيده است.


به گزارش ایصال نیوز از مرکز رسانه قوه قضائیه، رئیس کل داگستری اصفهان گفت: در این زمینه تعداد ۲۷۷ مورد مراجعه حضوری و درخواست كتبی از مديران واحدهای توليدی و شركت ها، در دبيرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی ثبت شده است.

وی ادامه داد: تعداد ۱۳۴مورد بازديد از واحدهای توليدی انجام و ۹۷ جلسه راجع به پيگيری مصوبات برگزار و تعداد ۴۸۱ مورد مكاتبه قضایی صورت گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری گفت: براساس آمارهای ثبت شده تعداد ۱۰۵ واحد توليدی شامل: كارخانه، كارگاه و شركت با پيگيری های ستاد احيا از تعطيلی آن­ها جلوگيری به عمل آمده است.

وی گفت: با پيگيری ستاد اقتصاد مقاومتی ، تعداد ۳ هزارو ۲۳۰  كارگر به چرخه كار در واحدهای توليدی احيا شده بازگشته اند و همچنین با پيگيری ستاد جهت حل مشكلات واحدهای توليدی، تعداد ۱۱ هزارو ۵۰۰ فرصت شغلی تثبيت شده است.

رئیس کل دادگستری اصفهان گفت:با پيگيری ستاد اقتصاد مقاومتی ۲ مورد از مهمترين پرونده های اقتصادی كشور مربوط به شركت پلی اكريل و پتروشيمی اصفهان مديريت شده و پس از ۹ سال نسبت به ايجاد ثبات مديريتی در شركت های مذكور براساس قانون تجارت اقدام شده است.

گفتنی است اقدام و پيگيری مؤثر راجع به وصول ۵ هزار ميليارد ريال بدهی معوق بانكی از ابر بدهكاران بانكی نیز در حال انجام است.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 24778

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/24778/تعطیلی-۱۰۵-واحد-تولیدی-استان-اصفهان-جلوگیری

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir