کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دروازه ‌بان تراکتورسازی تبریز و همسرش بازداشت شدند

10 ارديبهشت 1398 ساعت 20:30

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به تازگی در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که محسن فروزان به مدت یک ماه از فعالیت های فوتبالی تعلیق است.حسن فروزان بعد از دیدار تراکتورسازی و سپیدرود و شکست ابهام آمیز و عجیب تراکتور، از سوی باشگاه تراکتورسازی کنار گذاشته شد.


به گزارش ایصال نیوز به نقل از ایرنا، محسن فروزان و همسرش به منظور ارائه پاره‌ای توضیحات در خصوص موضوع شرط‌ بندی، به دادسرای فرهنگ و رسانه که به جرایم حوزه ورزش نیز رسیدگی می‌کند، احضار شدند. شعبه بازپرسی پس از استماع توضیحات، قرار وثیقه صادر کرد، اما فروزان و همسرش به خاطر عجز از تودیع وثیقه، بازداشت شدند. پیشتر فروزان از زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز به دلیل مطرح کردن بحث شرط ‌بندی، به اتهام نشراکاذیب و افترا شکایت کرده است.
همچنین سایت نود ورزشی در این مورد نوشت :دروازه‌بان تراکتورسازی که مورد اتهام شرط بندی قرار گرفته بود روز گذشته به همراه همسرش بازداشت شد.
احمد علیرضابیگی نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی این خبر را تائید و اعلام کرد فروزان به دلیل تبانی و شرط‌بندی که اتفاق افتاده بازداشت شده است. وی گفت: با توجه به اتفاقات دیدار تراکتورسازی مقابل سپیدرود و لطمه‌ای که به تیم شهر ما خورد، پیگیری‌های لازم را انجام دادیم و در نهایت این پیگیری‌ها به نتیجه رسید و محسن فروزان و همسرش بازداشت شدند.
 انتهای پیام /*


کد مطلب: 1595

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/1595/دروازه-بان-تراکتورسازی-تبریز-همسرش-بازداشت-شدند

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir