کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در مراسم افتتاح بزرگترین کارخانه کلرزنی کشور

وزیر صمت: از ابتدای امسال تاکنون هزار و ۲۰۰ واحد تولیدی به عرصه تولید بازگشتند

فعالیت سه شیفته کارخانجات کشور علیرغم تحریم ها

شاتا , 12 بهمن 1399 ساعت 13:39

رزم حسینی با اشاره به برنامه‌های این وزارتخانه برای احیا و بازگشت مجدد واحدهای راکد در کشور، گفت: هزار و ۲۰۰ واحد راکد از ابتدای امسال تاکنون به عرصه تولید بازگشتند که ۴۷ مورد از این واحدها مربوط به استان خوزستان بوده است.


به گزارش ایصال نیوز، علیرضا رزم‌ حسینی در این آیین با بیان این مطلب، افزود: کارآفرینان و تولیدکنندگان به فرموده مقام معظم رهبری عابدان و مجاهدان هستند و در این شرایط سخت اقتصادی نگذاشتند که کشور با مشکل مواجه شود.

فعالیت 3 شیفته کارخانجات کشور علیرغم همه تحریم ها و محدودیت ها

وی همچنین با اشاره به تحریم‌های ظالمانه دشمنان و محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا، بیان کرد :علیرغم همه این مشکلات، اما به همت همین تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی اکثر کارخانجات کشور دو یا سه شیفته در حال فعالیت هستند.

افزایش ارزش افزوده صنعتی را در دستور کار داریم

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزایش ارزش افزوده صنعتی را از اولویت‌های این وزارتخانه دانست و تصریح کرد: می خواهیم ارزش صادراتی محصول کشور را دو برابر نماییم.

احیا و بازگشت به چرخه تولید یک هزار و ۲۰۰ واحد راکد از ابتدای امسال تاکنون

رزم حسینی همچنین با اشاره به برنامه‌های این وزارتخانه برای احیا و بازگشت مجدد واحدهای راکد در کشور، گفت: در همین مدت یک‌هزار و ۲۰۰ واحد تولیدی نیمه تعطیل، تعطیل یا راکد، احیا و به عرصه تولید بازگشتند که ۴۷ مورد از این واحدها مربوط به استان خوزستان بوده است.

تکمیل زنجیره ها و صادرات کالاهای ارز آور را دنبال می کنیم

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در حوزه صنایع بر زنجیره تامین، ایجاد ارزش افزوده صنعتی بیشتر و صادرات کالاهای ارز آور تاکید داریم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین افتتاح بزرگترین کارخانه کلرزنی کشور و فاز اول پارک کلر خوزستان را در راستای اجرای بندهای ۱۳ و ۱۵ سیاست های اقتصاد مقاومتی در حوزه تکمیل زنجیره و ایجاد ارزش افزوده بیشتر دانست.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 14551

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/14551/وزیر-صمت-ابتدای-امسال-تاکنون-هزار-۲۰۰-واحد-تولیدی-عرصه-تولید-بازگشتند

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir