plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷
کد مطلب : ۳۲۴۳۲

کسب دومین عنوان قهرمانی آسیایی تیم ملی کشتی آلیش بانوان ایران

تیم ملی کشتی آلیش بانوان با کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره به عنوان قهرمانی آسیا در بخش آزاد دست یافت. نمایندگان کشتی آلیش بانوان کشورمان دیروز نیز در بخش کلاسیک به عنوان قهرمانی دست یافته بود. ازبکستان با ۲۱۵ امتیاز دوم شد و قرقیزستان در جایگاه سوم ایستاد.
کسب دومین عنوان قهرمانی آسیایی تیم ملی کشتی آلیش بانوان ایران
به گزارش سرویس ورزشی ایصال نیوز، رقابت‌های کشتی آلیش بانوان قهرمانی آسیا در بخش آزاد دیروز چهارشنبه در کشور ازبکستان برگزار شد و در پایان ام البنین محسنی در وزن ۶۰ کیلوگرم، ریحانه گیلانی در وزن ۷۰ کیلوگرم به مدال طلا، رقیه محمودآبادی در وزن ۶۵ کیلوگرم و عزت قربانی ثانی در وزن ۷۵+ کیلوگرم به مدال نقره دست یافتند.

سپیده بابایی در وزن ۵۵ کیلوگرم و سحر غنی زاده در وزن ۷۵ کیلوگرم چهارم شدند.

در رده‌بندی تیمی ایران با ۲۳۰ امتیاز بعنوان قهرمانی دست یافت. ازبکستان با ۲۱۵ امتیاز دوم شد و قرقیزستان در جایگاه سوم ایستاد.

نمایندگان کشتی آلیش بانوان کشورمان دیروز در بخش کلاسیک نیز با کسب ۴ مدال نقره و ۲ مدال برنز بعنوان قهرمانی دست یافته بود.

گفتنی است تیم ایران سال گذشته نیز برای اولین بار به‌عنوان قهرمانی آسیا در دو بخش آزاد و کلاسیک رسیده بود و بانوان ورزشکار ایرانی، امسال نیز با کسب دومین قهرمانی آسیایی در کمتر از 24 ساعت، از عنوان قهرمانی خود با اقتدار دفاع کردند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما