plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵
کد مطلب : ۳۲۳۹۸

رهبر انصارالله یمن: آمریکا خواهان ادامه جنگ و محاصره یمن است

رهبر جنبش انصارالله یمن گفت: آمریکا می خواهد جنگ و محاصره یمن و محروم کردن ملت یمن از منابع و ثروتهای خودشان همچنان ادامه یابد.
رهبر انصارالله یمن: آمریکا خواهان ادامه جنگ و محاصره یمن است
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن در سخنرانی خود به مناسبت سالگرد راه اندازی پروژه "فریاد آزادی در برابر مستکبران" گفت: این مناسبت دارای اهمیت زیادی برای تبیین واقعیتهای پروژه قرآنی در قبال خطر مخدوش سازی است. پروژه قرآنی در زمانی مطرح شد که امت در مرحله ای حساس و خطرناک در اوج هجوم آمریکایی اسرائیلی به بهانه مبارزه با تروریسم قرار داشت.

وی افزود: "الصرخه"(فریاد)، شعار پروژه قرآنی برای مقابله با هجوم آمریکایی اسرائیلی علیه امت اسلامی است. هدف از حمله دشمن، در آن زمان سیطر ه کامل بر امت ما بود.

الحوثی خاطرنشان کرد: بسیاری از رژیمها و حکام با اعطای پایگاههای نظامی و اعمال سیاست های اقتصادی زمینه را برای آمریکا فراهم کردند تا هر کاری می خواهد در منطقه انجام دهد.

رهبر انصارالله یمن تصریح کرد: باید با حمله دشمن مقابله می شد لذا پروژه قرآنی به نام "فریاد" و فرهنگ سازی قرآنی و برنامه ریزی برای ساخت امت مطرح شد. یکی از مهمترین ویژگی های پروژه قرآنی بسیج مردم است.آمریکا و "اسرائیل" معنای مخالفت مردم یمن با سیطره شان بر این کشور را فهمیده اند.

وی اظهار داشت: پروژه قرآنی دیوار ترس را در میان مردم در هم شکست؛ آنهم پس از آنکه در گذشته از ابراز خشم نسبت به توطئه های آمریکایی اسرائیلی علیه امت می ترسیدند. پروژه قرآنی باعث شکست تلاش های دشمنان برای ایجاد روحیه شکست پذیری در میان مردم شد و دیوار سکوت را شکست.

الحوثی گفت: پروژه قرآنی قطب نما را به طرف دشمن واقعی امت هدایت کرد به ویژه پس از آنکه آمریکا کوشید افکار عمومی را از دشمن اصلی منحرف کند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما