plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳
کد مطلب : ۳۲۳۹۷

غنی سازی اورانیوم در ایران، رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی را به وحشت انداخت

رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی درباره پیشرفت ایران در زمینه غنی سازی اورانیوم ابراز نگرانی کرد.
غنی سازی اورانیوم در ایران، رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی را به وحشت انداخت
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز و به نقل از شبکه الجزیره، «هرتزی هلیوی» رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه در کنفرانس امنیتی «هرتزلیا» در سرزمین های اشغالی گفت: ایران بیش از هر زمان دیگری در زمینه غنی سازی اورانیوم پیشرفت کرده است.

وی افزود: ایران در زمینه غنی سازی اورانیوم به طرز بی سابقه ای پیشرفت داشته است.

هلیوی بدون توجه به بحران شدید و ضعف جبهه داخلی و ارتش این رژیم به اذعان خود کارشناسان صهیونیست و محاصره رژیم صهیونیستی از سوی ارکان محور مقاومت مدعی شد: ما توان حمله به ایران را داریم و به آنچه ایران در تلاش برای بنا نهادن آن در اطراف ما است، اهمیت نمی دهیم.

او همچنین ابراز عقیده کرد: ایران از سوریه به عنوان یک منطقه جنگی احتمالی با اسرائیل استفاده می کند.

هلیوی افزود: ایران ۱۵۰۰ کیلومتر از اینجا فاصله دارد. این یک عملیات ساده نیروی هوایی نیز نیست. ارتش اسرائیل می داند چگونه در حیاط خلوت بجنگد و ما نیاز به ساخت ظرفیت‌ها و ایجاد توانایی‌ها داریم.

وی ادامه داد: ایران بزرگ است و باید بدانیم که چگونه به هر نقطه در این کشور وسیع ضربه بزنیم و این چالشی متفاوت از آنچه در گذشته انجام دادیم، است.

هلیوی همچنین بدون توجه به تاکید چندباره مقاومت لبنان بر آمادگی همه جانبه برای مقابله با هرگونه تجاوزگری رژیم صهیونیستی در کنار سایر ارکان محور مقاومت و نیز قدرت بازدارندگی حزب الله که باعث ترس صهیونیست ها شده است، مدعی شد: حزب الله به شدت از به راه انداختن جنگی همه جانبه علیه ما پرهیز دارد و ما در جبهه شمالی (مرز شمالی فلسطین اشغالی با لبنان) در آمادگی خوبی هستیم.

او ادعای توان رژیم صهیونیستی برای مقابله با ایران را درحالی مطرح کرد که رژیم صهیونیستی اکنون در بدترین شرایط تاریخی، در بعد داخلی و خارجی قرار دارد؛ به طوری که در داخل با تظاهرات اعتراض آمیز روبه‌روست و در خارج نیز، از طرف متحدان این رژیم منزوی شده و تحت فشار حملات مبارزان فلسطینی و محور مقاومت قرار دارد.

مقامات بلندپایه سیاسی و نظامی جمهوری اسلامی ایران نیز به رژیم صهیونیستی درباره هرگونه ماجراجویی نظامی هشدار داده و تاکید کرده اند که پاسخی کوبنده به آن خواهند داد.ایر نا 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما