plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰
کد مطلب : ۳۲۳۴۵

سفیر روسیه در امریکا: ایالات متحده باید در انتظار پاسخ روسیه باشد

آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در ایالات متحده، به واشنگتن به دلیل ساده‌لوحی قضاوت آن کشور در مورد کریمه هشدار داد.
سفیر روسیه در امریکا: ایالات متحده باید در انتظار پاسخ روسیه باشد
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، آنتونوف معتقد است که ایالات متحده باید در انتشار واکنش روسیه باشد اگر واشنگتن حملات اوکراین به شبه جزیره کریمه با سلاح های آمریکایی را تأیید کند.

سفیر روسیه در آمریکا همچنین از اظهارات در اجلاس G7 از جمله آمادگی برای انتقال جنگنده های F-16 آمریکایی به کی‌یف انتقاد کرد.

وی در این رابطه گفت: می خواهم به نمایندگان دولت آمریکا در خصوص قضاوت های ساده‌لوحانه در مورد کریمه هشدار بدهم، به ویژه در مورد تشویق رژیم کی‌یف برای انجام حملات هوایی به شبه جزیره کریمه.

شایان یادآوری است که حملات به آنجا، در نظر ما یعنی حمله به هر یک از عناصر فدراسیون روسیه که در صورت انجام آن، ایالات متحده باید خود را برای واکنش روسیه آماده کند.

واشنگتن به تشدید رویکردهای خود در مورد تایید حمله به کریمه با استفاده از سلاح های غربی و انتقال F-16 پرداخته است. این امر نشانگر آن است که ایالات متحده به صلح علاقه ندارد. اکنون واشنگتن با "دست دیگران" به مقابله با ما می پردازد".

سفیر روسیه در آمریکا پرسید: پس از انتقال F-16 چه اتفاقی خواهد افتاد، با توجه به اینکه اوکراین زیرساخت لازم برای بهره برداری از آنها و تعداد لازم خلبان و پرسنل تعمیر و نگهداری را ندارد؟ اگر جنگنده های آمریکایی از فرودگاه های ناتو که توسط داوطلبان خارجی کنترل می شوند، بلند شوند، چه اتفاقی خواهد افتاد؟

ایالات متحده از مردم ژاپن به دلیل بمباران اتمی سال 1945 پس از نشست گروه جی 7 در هیروشیما عذرخواهی نکرد.

به این ترتیب و با قضاوت بر اساس اظهارات نمایندگان دولت، هیروشیما اکنون در حال تبدیل شدن به یک "نماد جنگ" است که ایالات متحده با اقدامات خود به همان شکل علیه کشور ما به بروز جنگ دامن می‌زند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما