plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۶
کد مطلب : ۳۰۷۶۶
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران اعلام کرد

سه هزار آتش نشان در آیین چهارشنبه‌سوری پایتخت مستقر می‌شوند

شهروندان از مسدود کردن معابر خودداری کنند
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با اعلام استقرار سه هزار آتش‌نشان در ۳۶۸ نقطه شهر به‌ مناسبت چهارشنبه پایان سال، از شهروندان درخواست کرد که با روشن کردن آتش سبب مسدود شدن معابر نشوند. امسال از ظرفیت شرکت شهربان و حریم بان نیز استفاده خواهد شد و نیروهای این مجموعه به خاموش‌کننده مجهز شده‌اند که در حین مأموریت‌های گشت‌زنی اگر با حریقی مواجه شدند، اقدام به اطفا کنند و یا اگر امکان اطفا نبود، فوراً موضوع را به آتش‌نشانی اطلاع دهند.
سه هزار آتش نشان در آیین چهارشنبه‌سوری پایتخت مستقر می‌شوند
به گزارش سرویس تهران ایصال نیوز، سید جلال ملکی عصر دوشنبه به خبرنگاران، گفت: ۱۳۴ ایستگاه آتش‌نشانی سطح شهر تهران در آماده‌ باش کامل هستند و آتش‌نشانان تهران در ۳۶۸ نقطه با استفاده از ۱۲۴ خودروی عملیاتی سنگین ۱۶۳ دستگاه خودروی سبک و ۳۲ دستگاه موتورسیکلت مستقر خواهند شد.

وی ادامه داد : ۴۹ گروه پیاده در قالب گروه‌های ۲ نفره با خاموش‌کننده در جاهایی که به دلیل دشواری مسیر، امکان تردد خودرو و یا موتورسیکلت وجود ندارد، مستقر خواهند شد و جمعا بیش از سه هزار نفر آتش‌نشان از ساعت ۱۷ بعد از ظهر تا عادی شدن شرایط در نقاط تعیین شده حضور خواهند داشت و وضعیت را رصد خواهند کرد.

ملکی افزود: به نیمی از افراد غیر شیفت نیز فراخوان دادیم تا در نقاط مشخص شده مستقر شوند. همچنین از ظرفیت نواحی شهرداری با واترجت‌ها نیز استفاده خواهد شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران یادآوری کرد: امسال از ظرفیت شرکت شهربان و حریم بان نیز استفاده خواهد شد و نیروهای این مجموعه به خاموش‌کننده مجهز شده‌اند که در حین مأموریت‌های گشت‌زنی اگر با حریقی مواجه شدند، اقدام به اطفا کنند و یا اگر امکان اطفا نبود، فوراً موضوع را به آتش‌نشانی اطلاع دهند.

وی یادآور شد: امیدواریم مانند سال‌های گذشته همکاری مناسبی را از شهروندان شاهد باشیم و درخواست می کنیم که به هیچ عنوان معابر را مسدود نکنند و اگر آتشی روشن می‌کنند به‌گونه‌ای نباشد که مسیر نیروها بسته شود./ایر نا

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما