plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۰
کد مطلب : ۲۸۳۸۰

رکوردشکنی طارمی در دیدار با انگلیس

مهاجم تیم ملی ایران دو رکورد منحصر به فرد را در دیدار با انگلیس به ثبت رساند. چینش کی‌روش در این مسابقه خوب نبود.جام جهانی جای اشتباه نیست. باید این باخت سنگین را فراموش کنیم و به بازی ولز و آمریکا فکر کنیم.
رکوردشکنی طارمی در دیدار با انگلیس
به گزارش ایصال نیوز، در دومین دیدار از رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، دوشنبه شب دو تیم ایران و انگلیس از گروه B رقابت‌های جام جهانی قطر به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۶ بر ۲ سه‌شیرها به پایان رسید.

 هر دو گل تیم ملی ایران را در این دیدار مهدی طارمی وارد دروازه پیکفورد کرد که گل دوم وی از روی نقطه پنالتی بود.

طارمی با دبل برابر انگلیس به نخستین بازیکن ایرانی تبدیل شد که توانسته در یک دیدار جام جهانی ۲ گل به حریف بزند.
همچنین طارمی تبدیل به نخستین بازیکن تیم‌ملی شد که در یک دوره جام جهانی موفق شده حداقل ۲ گل وارد دروازه حریفان کند.

او در بازی با آمریکا و ولز می‌تواند این رکورد خود را بهبود ببخشد. تیم ملی ایران در بازی بعدی خود ۴ آذر ساعت ۱۳:۳۰ به مصاف ولز خواهد رفت.

باید این باخت را فراموش کنیم

یک پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید تیم ملی باید باخت ۶ بر ۲ مقابل انگلیس را فراموش کند و تمرکز خود را روی ۲ باقی مانده مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی۲۰۲۲ بگذارد.

محمود حقیقیان، پیشکسوت فوتبال ایران درباره باخت سنگینپ ۶ بر ۲ ملی‌پوشان مقابل انگلیس در بازی اول گروه B رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار کرد: اتفاقات زیادی رخ داد تا این نتیجه به دست بیاید. بازیکنان به نظر روحی و روانی در شرایط خوبی قرار نداشتند و ترکیب تیم ملی هم خوب نبود.

او با انتقاد به ترکیب تیم ملی و چینش کارلوس کی‌روش در بازی مقابل انگلیس خاطرنشان کرد: جام جهانی جای اشتباه نیست و این مشکلات باعث شد این اتفاقات رقم بخورد.

حقیقیان در پایان درباره آینده تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: ما این بازی را باید فراموش کنیم چون هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. این احتمال وجود دارد که انگلیس همه بازی‌های خودش را ببرد. ما باید فکر ۲ بازی آینده باشیم و اگر خوب عمل کنیم، می‌توانیم به دور بعدی جام جهانی صعود کنیم. روی کاغذ، انگلیس می‌تواند ولز و آمریکا را شکست دهد. ما زورمان به ولز و آمریکا می‌رسد و قدرت این ۲ تیم به مراتب پایین‌تر از انگلیس است.

وی تاکید کرد: اولین کاری که باید بکنیم، این است که تیم ملی بازی مقابل انگلیس را فراموش کند و مشکلات و نقطه ضعف را برطرف کند و بازیکنانی که شرایط بهتری دارند، برای بازی‌های بعدی در نظر گرفته شوند.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما