plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۵:۴۶
کد مطلب : ۲۸۳۳۵
در مراسم وداع با شهدای مدافع امنیت اصفهان

سردار فدا: عاملین و قاتلین حادثه تروریستی خانه اصفهان را به دست دستگاه قضایی می سپاریم

مردم ملک شهر و خانه اصفهان مردم شریف و بزرگواری هستند
فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان استان اصفهان گفت: ما به خانواده شهدا، به پدر، مادر، فرزند، همسر و به وابستگان شهدای مدافع امنیت اصفهان قول می دهیم که در اولین فرصت عاملین و قاتلین و افرادی که باعث شهادت این عزیزان شدند را دستگیر و به دست عدالت گونه دستگاه قضایی بسپاریم تا به سزای مجازاتشان رسانده شوند.
عکاس خبری: احمدرضا طاهری
عکاس خبری: احمدرضا طاهری
به گزارش ایصال نیوز از بسیج، سردار مجتبی فدا عصر روز شنبه در مراسم وداع با شهدای مدافع امنیت اصفهان با قرائت آیه وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ اظهار کرد: امروز ما آمدیم در قتلگاه شهدای امنیت، شهدایی گرانقدری که در روز 25 ابان 1401 همانند 370 شهید سال 1361 در خون خودشان در دفاع از امنیت و اقتدار ایران اسلامی غلتیدند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان استان اصفهان تصریح کرد: اگر این جمعیت در این محل جمع شده است یاداور حضور حضرت زینب در گودال قتلگاه است، آنوقتی که با امام حسین و سر امام حسین عهد و پیمان بست که پیام حرکت عاشورا و ایستادگی و مقاومت امام حسین و یارانش را به تمام جهانیان برساند امروز این شهدا نشات گرفته از همان حرکت هستند.

وی افزود: خون این شهدا با خون 370 شهید و عملیات محرم در هم امیخته است، امروز این شهدا و مظلومیت این شهدا در دفاع از اقتدار ایران اسلامی ما را چنان برنده و تیز خواهد کرد که دودمان دشمنان انقلاب اسلامی را بر باد خواهیم داد.

فدا گفت: ایران اسلامی به برکت انقلاب اسلامی هویت، عزت و شرافت پیدا کرد و مردم ایران بعد از انقلاب تمام نقشه های استکبار جهانی و به خصوص امریکای جنایتکار را در منطقه خنثی کردند و شکست های پی در پی را به دشمنان خودشان تحمیل کردند.

مجتبی فدا گفت: چه در ابتدای انقلاب با حرکت های تجزیه طلبانه، چه در عملیات ترور و به شهادت رساندن مسئولان و مردم شریف، چه در جنگ تحمیلی و چه در تحریم و انزوای سیاسی و چه در محاصره اقتصادی و چه در جنگ نرم و نمیه سخت و جنگ امنیتی این مردم ایران و شهدای گرانقدر ایران اسلامی بوده اند که تمام نقشه های دشمن را خنثی کرده اند و شرایطی را برای دشمن ایجاده کردند که به هر ظرفیت و امکانی متوسل می شود که این مردم را از نظام و جمهوری اسلامی و اسلام و ولایت دور کند، اما کور خوانده است.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان استان اصفهان اذعان کرد: اتحاد و دلبستگی و واقعیت مردم  و اتحاد آن ها با شهدا با مسئولان، نظام،  ولایت، قرآن با ایران اسلامی در کف میدان و اینجاست؛ دشمنان عظمت ملت ایران را درک نکرده اند.

وی در ادامه افزود: همان طور که در طول تاریخ حرکت و نهضت امام حسین و یارانش منشا حرکت درست  و ریل گذاری صحیح انقلاب اسلامی و مردم ما بوده است، این شهدا و خون شهدا چراغ روشنی برای ادامه راه خواهد بود.

مجتبی فدا خاطرنشان کرد: ما اینجا جمع شده ایم که به رهبر عزیزمان و مقتدا و بزرگ بسیجی جهان اسلام و نایب امام زمان هم قسم شده و عهد و پیمان ببندیم؛ لباسی که پوشیدیم، عهد و پیمانی که بستیم با شهدا و امام شهدا به آن وفادار هستیم و اگر قطعه قطعه مان کنند و اگر سر از بدنمان جدا کنند دست از ایران، ولایت، جمهوری اسلامی و راهی در مبارزه با آمریکا برداشته ایم، برنخواهیم داشت.

فدا اظهار کرد: ایران قوی و مقتدر است و مردم ایران و رهبر و کشور ایران و ظرفیت های انقلاب اسلامی، چنان ظرفیتی در جهان اسلام و منطقه فراهم ساخته که امریکا را با مشکلات زیادی مواجه کرده است؛ اگر امریکا با بکارگیری مزدوران و گروهک های تروریستی و همپیمانی برخی کشورهای اروپایی و دلارهای نفتی کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس دنبال ناامنی و مشغول ساختن جمهوری اسلامی است.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان استان اصفهان در ادامه گفت: این مردم ثابت کرده اند در پشتیبانی از انقلاب و نظام آماده، حاضر و در راه شهادت از هیچ کس ترس و واهمه ای نداشته و نخواهند داشت.

فدا خاطرنشان کرد: دشمن بعد از شکست خوردن در به صحنه کشاندن مردم در میدان و همراهی مردم در نقشه های خود، حرکات خشونت امیز و حمله به اماکن، امکانت اموال بیت المال و شخصی مردم و مورد حمله قرار دادن افراد بواسطه ترساندن مسئولان را در دستور کار خود قرار داده است.

مجتبی فدا بیان کرد: ضرورت دارد همان طور که امروز مردم در این محل مطالبه می کنند ما هم از دستگاه قضایی بخواهیم با اغتشاش گران و معاندین و با کسانی که در این حادثه نقش اصلی و تعیین کننده را داشتند با اشد مجازات برخورد شود.

وی گفت: مردم ملک شهر و خانه اصفهان مردم شریف و بزرگواری هستند و از قومیت های مختلف و متدین و همراه انقلاب هستند و برخی حرکت های کور و رذیلانه، عزت و اعتبار مردم این منطقه را خدشه دار نخواهد کرد.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان استان اصفهان گفت: ما به خانواده شهدا، به پدر  مادر، فرزند، همسر و به وابستگان این شهیدان قول می دهیم که در اولین فرصت عاملین و قاتلین و افرادی که باعث شهادت این عزیزان شدند را دستگیر و به چنگان و دست عدالت گونه دستگاه قضایی بسپاریم تا به سزای مجازاتشان رسانده شود

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما