plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹
کد مطلب : ۲۸۳۲۷
مدیر منطقه چهار شهرداری نجف آباد خبر داد

مسیر دسترسی آرامستان بهشت فاطمه نجف آباد ساماندهی می‌شود

تداوم جریان خدمت در منطقه چهار شهرداری نجف آباد با پروژه های متعدد در حال انجام توسعه ای و زیرساختی
سید هاشم حسینی با اشاره به پروژه های متعدد و در حال انجام توسعه ای و زیرساختی منطقه چهار شهرداری نجف آباد، با بیان اینکه از جملۀ پروژه‌های محله محور در حال انجام منطقه چهار نجف آباد عملیات ساماندهی مسیر دسترسی آرامستان بهشت فاطمه با هزینه اجرایی ۳۸ میلیارد ریال و اصلاح هندسی تقاطع توحید و چناران با هزینه اجرایی ۱۵ میلیارد ریال است، گفت: عملیات اجرایی فاز نخست جدول‌گذاری، کانیوگذاری، بلوک‌چینی و بتن‌ریزی به مساحت ۸۵۰ متر مکعب و طول ۲۶۰۰ متر تکمیل و در این راستا ۱۶ میلیارد ریال هزینه شده است.
مسیر دسترسی آرامستان بهشت فاطمه نجف آباد ساماندهی می‌شود
به گزارش ایصال نیوز از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد، سید هاشم حسینی مدیر منطقه چهار شهرداری نجف آباد با اشاره به جریان خدمت در محلات منطقه چهار شهرداری تجف آباد، اظهار کرد: پروژه های محله محور زیادی در این منطقه در حال اجرا است تا شرایط زندگی شهروندان تسهیل شود.

وی افزود: از جمله پروژه‌های محله محور در حال اجرای منطقه ۴ شهرداری نجف آباد، اصلاح هندسی تقاطع توحید و چناران با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال، ساماندهی ورزشگاه روباز امام رضا(ع) با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال، عملیات پیاده‌روسازی معابر اصلی و فرعی با هزینه‌ای بالغ بر ۵ میلیارد ریال، عملیات ساماندهی مسیر دسترسی آرامستان بهشت فاطمه با هزینه‌ای بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال، عملیات ساماندهی انتهای بلوار توحید با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال است.

مدیر منطقه چهار شهرداری نجف آباد با اشاره به پایان عملیات اجرایی فاز نخست پیاده‌ روسازی معابر اصلی و فرعی به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع به هزینه اجرا ۳.۵ میلیارد ریال، تصریح کرد: معبر پیاده در فضای عمومی شهری برای حرکت عابر پیاده است که می‌تواند موجب تقویت رابطه اجتماعی و معنوی شهروندان تلقی شود، از این رو پیاده‌روسازی معابر در دستور کار شهرداری این منطقه قرار گرفته است.

وی از تکمیل عملیات اجرایی فاز نخست لکه‌گیری و روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی به مساحت ۸۵ هزار متر مربع و هزینه اجرایی ۱۱۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: عملیات اجرایی فاز نخست زیرسازی معابر اصلی و فرعی به مساحت ۱۶ هزار مترمربع به پایان رسیده است که برای اجرای آن ۶.۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

حسینی ادامه داد: پایان عملیات اجرایی ساماندهی بلوار شاهد به طول ۳۰۰ متر و هفت میلیارد ریال هزینه اجرا و تکمیل عملیات اجرایی حفر چاه جذبی سطح منطقه با ۲ میلیارد ریال اعتبار از دیگر پروژه‌های منطقه چهار شهرداری نجف‌آباد به شمار می‌رود.

مدیر منطقه چهار شهرداری نجف آباد با بیان اینکه عملیات اجرایی لکه‌گیری آسفالت معابر اصلی و فرعی به مقدار ۳۰۰ تن به پایان رسیده است، گفت: هزینه اجرای این پروژه 5.5 میلیارد ریال بوده است، همچنین عملیات اجرایی اصلاح هندسی میدان شهید گوگونانی با صرف  اعتباری معادل هفت میلیارد ریال تکمیل شده است.

وی، پایان عملیات اجرایی ساماندهی بلوار مطهری به طول ۳۰۰ متر با هزینه اجرای ۶ میلیارد ریال را یکی دیگر از پروژه‌های عمرانی این منطقه عنوان کرد و تصریح کرد: عملیات ساماندهی انتهای بلوار توحید از جمله پروژه‌های در حال انجام در راستای محله محوری است که برای اجرای آن ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

حسینی با بیان اینکه از دیگر پروژه‌های محله محور در حال انجام منطقه چهار نجف آباد عملیات ساماندهی مسیر دسترسی آرامستان بهشت فاطمه با هزینه اجرایی ۳۸ میلیارد ریال و اصلاح هندسی تقاطع توحید و چناران با هزینه اجرایی ۱۵ میلیارد ریال است، گفت: عملیات اجرایی فاز نخست جدول‌گذاری، کانیوگذاری، بلوک‌چینی و بتن‌ریزی به مساحت ۸۵۰ متر مکعب و  طول ۲۶۰۰ متر تکمیل و در این راستا ۱۶ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیر منطقه ۴  شهرداری نجف آباد خاطرنشان کرد: پایان عملیات اجرایی روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی سطح منطقه به مساحت ۸۰ هزار متر مربع و هزینه اجرایی ۱۰۰ میلیارد ریال از دیگر اقدامات انجام شده به شمار می‌رود که تقدیم شهروندان شد.

انتهای پیام/*
۲۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما