plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲
کد مطلب : ۲۵۸۸۲

دومین برد والیبال ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی

تیم ملی والیبال ب مردان ایران در دومین مسابقه خود در بازی‌های کشورهای اسلامی مقابل پاکستان به پیروزی رسید. همزمان اعلام شد که محمد موسوی برای مسابقات قهرمانی جهان در شهریورماه کاپیتان تیم ملی والیبال شد.
دومین برد والیبال ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی
به گزارش ایصال نیوز، تیم ملی والیبال ب مردان ایران در دومین دیدار خود در بازی‌های کشورهای اسلامی به مصاف پاکستان رفت و به پیروزی رسید. تیم ایران با نتیجه سه بر صفر (۲۵ بر ۱۸، ۲۸ بر ۲۶ و ۲۵ بر ۱۸) پیروز شد و با کسب دو برد صدرنشین گروه ب شد.

با این حساب صعود تیم ملی به جمع چهار تیم برتر رقابت‌ها قطعی شد. تیم ایران در اولین مسابقه مقابل قطر به پیروزی رسید و در آخرین مسابقه دور گروهی شنبه، ۲۲ مرداد به مصاف ترکیه می‌رود.

کاپیتانی تیم ملی والیبال در رقابت‌های قهرمانی جهان به محمد موسوی سپرده شد

از سوی دیگر، درحالی که مسابقات والیبال قهرمانی جهان ۲۰۲۲ از چهارم تا بیستم شهریور ماه به میزبانی دو کشور لهستان و اسلوونی برگزار می‌شود، تیم ملی ایران هم در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی پس از رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال، سید محمد موسوی را برای حضور در قهرمانی جهان به اردوی ملی دعوت کرد.

موسوی مدتی از تیم ملی دور بود و با خداحافظی سعید معروف، کاپیتانی تیم ملی در لیگ ملتها به میلاد عبادی‌پور سپرده شد اما با بازگشت موسوی به اردوی ملی، عبادی‌پور شخضا پیش قدم شد و کاپیتانی را به موسوی سپرد.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما