plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵
کد مطلب : ۲۳۵۸۵

5 شهید در حمله هوایی اسرائیل به منطقه مصیاف سوریه

جنگنده‌های اسرائیلی جمعه شب منطقه مصیاف سوریه را هدف تجاوز موشکی قرار داد. سامانه پدافند هوایی ارتش سوریه با موشک‌های متجاوز مقابله وبیشتر آنها را ساقط کرد. این تجاوز منجر به شهادت 5 نفر وجراحت 7 نفر دیگر و وقوع خسارات مادی شد.
5 شهید در حمله هوایی اسرائیل به منطقه مصیاف سوریه
به گزارش ایصال نیوز، يک منبع نظامی سوری به خبرگزاری رسمی سوریه گفت: حدود ساعت 20:23 شامگاه امروز، دشمن اسرائیلی از سمت مدیترانه در غرب بانیاس، نقاطی از منطقه میانه کشور را هدف تجاوز موشکی قرار داد و سامانه پدافند هوایی ارتش سوریه با موشک‌های متجاوز مقابله وبیشتر آنها را ساقط کرد.

این تجاوز منجر به شهادت 5 نفر از جمله یک غیرنظامی وجراحت 7 نفر دیگر از جمله یک دختر بچه و وقوع خسارات مادی شد.

خبرگزاری سانا از مقابله سامانه پدافند هوایی ارتش سوریه با اهداف متخاصم در آسمان منطقه مصیاف خبر داد و افزود: سامانه پدافند هوایی ارتش کشورمان از نقاط مختلف به طور موثر با شدت موشک های رژیم صهیونیستی در آسمان مصیاف برخورد کرده و بیشتر آنها را ساقط کرد. برخی موشک های متخاصم در زمین های کشاورزی سقوط کرده و به املاک اهالی در حومه مصیاف خسارات وارد کرده است.

سانای سوریه افزود: صدایی که در شهرهای طرطوس، بانیاس و جبله شنیده شده صدای پدافند هوایی سوریه است که با حمله دشمن به شهر مصیاف در غرب حماه مقابله کرده است.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما