plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴
کد مطلب : ۲۳۵۲۰

اولین واکنش ارتش صهیونیستی به حادثه ترور و شهادت خبرنگار الجزیره

نظامیان صهیونیست خبرنگار زن فلسطینی را به ضرب گلوله به شهادت رساندند
ارتش رژیم اسرائیل در واکنش به هدف قرار دادن خبرنگار فلسطینی الجزیره و برای فرار از تبعات این جنایت مدعی شده که نیروهای فلسطینی اقدام به تیراندازی کرده اند. نظامیان صهیونیست با یورش به جنین، شیرین ابوعاقله را به ضرب گلوله به شهادت رساندند.
اولین واکنش ارتش صهیونیستی به حادثه ترور و شهادت خبرنگار الجزیره
به گزارش ایصال نیوز، در حمله بامداد امروز نظامیان صهیونیست، «شیرین ابوعاقله» خبرنگار شبکه الجزیره که در حال پوشش این درگیری بود از ناحیه سر هدف تیراندازی صهیونیست ها قرار گرفت و به شهادت رسید.

وزارت بهداشت فلسطین نیز گزارش داد که بامداد چهارشنبه شیرین ابوعقله خبرنگار فلسطینی بر اثر اصابت گلوله به سر در جریان تجاوزات اشغالگران به جنین به شهادت رسید.

ارتش رژیم اسرائیل در اولین واکنش خود به شهادت خبرنگار الجزیره ضمن دفاع از اقدام خود مدعی شد که در حال بررسی این حادثه و تحقیق در باره امکان اینکه نیروهای فلسطینی اقدام به تیراندازی کرده باشند، می باشد.

شبکه الجزیره در بیانیه‌ای ترور خبرنگار فلسطینی الاصل خود به دست نظامیان صهیونیست‌ را محکوم و آن را در راستای جلوگیری از پوشش واقعیت و حقیقت مسایل موجود در فلسطین دانست.

در این حملات همچنین همکار وی علی السمودی، هدف گلوله صهیونیست ها قرار گرفت و زخمی شد.

شهادت این خبرنگار پرسابقه فلسطینی به دست ارتش صهیونیستی، سیل محکومیت بین المللی و بهت و حیرت رسانه های جهان را برانگیخته است.

شبکه الجزیره خواستار تحقیقات کامل و مستقل در باره این جنایت اشغالگران شد.

انتهای پیام/*
 
۱
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما