plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴
کد مطلب : ۲۰۵۶۹
در آیین تکریم و معارفه فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد

استاندار اصفهان: فرماندار، نماینده عالی حاکمیت در شهرستان است

تأکید امام جمعه نجف آباد بر ضرورت تکریم مردم
با حضور استاندار اصفهان، امام جمعه شهرستان نجف آباد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، آیین تکریم و معارفه فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد برگزار شد. سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان، در این مراسم، با بیان اینکه فرماندار، نماینده عالی حاکمیت در شهرستان است، موسی مباشری را به مدیریت عالی شهرستان نجف آباد فراخواند و از وی خواست همه دستگاه های شهرستان را در راستای خدمت به مردم، بسیج کند.
استاندار اصفهان: فرماندار، نماینده عالی حاکمیت در شهرستان است
به گزارش خبرنگار دفتر نجف آباد ایصال نیوز، صبح امروز پنج شنبه (9 / 10 / 1400)، آیین تکریم و معارفه فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد، با حضور استاندار اصفهان، امام جمعه محترم شهرستان نجف آباد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، در مرکز همایش های شهروند مجموعه فرهنگی خارون نجف آباد برگزار شد. 

در ابتدای مراسم و پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط قاری برنامه و پخش چندرسانه ای سرود ملی جمهوری اسلامی ایران همزمان با ادای احترام حضار به نماد ملی کشور، مستند چندرسانه ای معرفی شهرستان نجف آباد برای حاضرین در مراسم به نمایش گذاشته شد. 

سپس و با دعوت مجری برنامه، حجة الاسلام مصطفی حسناتی، امام جمعه محترم شهرستان نجف آباد، به عنوان اولین سخنران مراسم، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دفاع مقدس، مسئولان را به تدبر در آیات الهی فراخواند و با اشاره به محدود بودن فرصت خدمت، از مسئولان خواست در راه آرمان های متعالی انقلاب اسلامی، بیش از گذشته، تلاش مجاهدانه و خدمت خالصانه را در دستور کار خویش قرار دهند. 

امام جمعه شهرستان نجف آباد، با اشاره به سلسله مراتب حکمرانی در نظام اسلامی و اتصال آن ذیل حکمرانی پروردگار، مسئولان و مردم را به خدمت در راه رضای خدا و توجه و عمل به قانون اساسی توصیه کرد. 



دولت سازی، جامعه اسلامی سازی، انجام کارهای بر زمین مانده، تلاش برای تقویت نهاد خانواده، توجه به یاد و نام و آرمان شهدا از دیگر توصیه های امام جمعه شهرستان نجف آباد خطاب به مسئولان، حضار و مردم بود. 

حجة الاسلام حسناتی، با اشاره به تبعات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی همه گیری کرونا، از همگان خواست برای جبران مافات و لطمات وارد شده به جامعه، خانواده ها بویژه جوانان، خالصانه و با تمام قوا به میدان بیایند. 

نماینده ولی فقیه در شهرستان نجف آباد، با تأکید بر ضرورت پاسداشت همراهی و ایثار مردم، از مسئولان خواست متوجه بار سنگین مسئولیتی که به عهده گرفته اند باشند و مأموریت خود را با تعامل، همدلی و محبت به مردم دنبال کنند. 

امام جمعه نجف آباد، توجه به اجرای عدالت را از ضروریات امروز جامعه برشمرد و از ادارات شهرستان خواست؛ احترام به مردم و ارباب رجوع را سرلوحه خدمت خویش به جامعه قرار دهند. 

(مردم گله مندند)؛ عبارت مهمی بود که حجة الاسلام حسناتی با اشاره به آن در این بخش از سخنانش، مشکلات متعدد در شهرستان اعم از مشکلاتی که کشوری است و مشکلاتی که مختص شهرستان است را نیازمند برنامه ریزی جدی برای حل آنها دانست و برنامه ریزی برای حل این مشکلات را از ضروریات امروز شهرستان دانست. 

مقابله با مشاغل کاذب از طریق تسهیل شرایط کسب و کار مشاغل واقعی و توجه به جوانان، از دیگر ضروریاتی بود که حجة الاسلام حسناتی برای شهرستان نجف آباد برشمرد. 

*درخواست امام جمعه شهرستان نجف آباد از اداره جهاد کشاورزی برای حفظ و احیای کشاورزی شهرستان با توجه به شرایط خشکسالی 

نماینده ولی فقیه در شهرستان، با اشاره به مشکلات و تبعات خشکسالی، اداره جهاد کشاورزی شهرستان را به تلاش برای حفظ و احیای کشاورزی شهرستان از طریق ترویج و آموزش فناوری های نوین به کشاورزان فراخواند. 

توجه به پیوست فرهنگی برای اجرای برنامه های عمرانی و توسعه ای، از دیگر نکات مهمی بود که توسط حجة الاسلام حسناتی، خطاب به مسئولان شهرستان، بیان شد. 

تقدیر و تشکر از خدمات مخلصانه فرماندار سابق نجف آباد -مهندس راعی- و خوش آمدگویی به فرماندار جدید این شهرستان -مهندس موسی مباشری- پایان بخش فرمایشات امام جمعه محترم شهرستان نجف آباد بود.   


**راعی: امنیت، توسعه، اشتغال و عدالت، سرفصل برنامه هایم در دوره خدمت در شهرستان نجف آباد بود

مهندس مجتبی راعی، فرماندار سابق نجف آباد، به عنوان دومین سخنران آیین تکریم و معارفه، پس از پخش مستند چندرسانه ای ایام خدمتش در نجف آباد، با خیر مقدم به حاضرین در مراسم و با درود و صلوات به ارواح طیبه شهدا و امام راحل و آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری، و عرض تسلیت ایام شهادت دخت نبی مکرم اسلام و سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، و با اشاره به وجود تنگناها و مشکلات دوره خدمت، امنیت، توسعه، اشتغال و عدالت را سرفصل برنامه های خود در دوره خدمت خود در شهرستان نجف آباد بر شمرد.

حفظ اتحاد و انسجام، تقویت تشکل های مردم نهاد، توجه به مقوله محیط زیست، مردم داری و تعامل سازنده با دستگاه ها و ادارات شهرستان از دیگر بخش های عملکرد فرماندار سابق بود که توسط ایشان تشریح شد. 



مهندس راعی با اشاره به اقدامات انجام شده در دوره خدمتش، نشست با شوراهای اسلامی و شهرداران و بازدید میدانی از شهرها و روستاهای تابعه، برگزاری مستمر کارگروه ها و کمیته های تخصصی، برگزاری مستمر جلسات شورای راهبردی، برگزاری مستمر ملاقات مردمی، حضور در اجتماعات دینی و فرهنگی، برگزاری نشست با فعالان اقتصادی، برگزاری 76 جلسه تسهیل و رفع موانع تولید و بیش از 360 مصوبه مربوطه، صدور 488 جواز تأسیس، 156 پروانه بهره برداری و ایجاد بیش از 7000 شغل پایدار در بخش صنعت، هماهنگی تأسیس اتاق بازرگانی شهرستان و تشکیل تعاونی های حوزه صنایع تکمیلی کشاورزی و افتتاح پروژه های توسعه ای و عمرانی را از جمله اقدامات دوره مسئولیتش در شهرستان نجف آباد برشمرد. 

تقدیر و تشکر و طلب حلالیت از مسئولان شهرستان، مردم، خانواده های شهدا، حسن ختام سخنان فرماندار سابق نجف آباد بود که با آرزوی توفیق برای فرماندار جدید به پایان رسید. 

استاندار اصفهان، سومین سخنران این آیین تکریم و معارفه بود که با دعوت مجری برنامه، به جایگاه آمد. دکتر مرتضوی در ابتدای سخنانش، با بیان محدودیت فرصت خدمت، فرماندار جدید را به تلاش مجاهدانه برای خدمت به مردم شهرستان نجف آباد فراخواند و از خدمات فرماندار سابق این شهرستان تقدیر و تشکر کرد. 

سید رضا مرتضوی، سپس، با اشاره به شاخص های خدمت در دولت سیزدهم؛ ارتباط با مردم، اقناع افکار عمومی و تلاش مخلصانه و جهادی را از جمله شاخص های خدمت در دولت حجة الاسلام رئیسی برشمرد. 

نماینده عالی دولت در استان اصفهان، با بیان اینکه فرماندار، نماینده عالی حاکمیت در شهرستان است موسی مباشری را به مدیریت عالی امور شهرستان توصیه کرد و از وی خواست همه دستگاه ها را در راستای خدمت به مردم بسیج کند. 



استاندار اصفهان، شاخص فساد ستیزی و شفافیت را از جمله دیگر شاخص های حکمرانی در دولت سیزدهم عنوان کرد و ضرورت توجه به آن را برای فرماندار جدید و مسئولان شهرستان تشریح نمود.

همکاری با رسانه ها و استفاده از ظرفیت نخبگان، از دیگر توصیه های استاندار اصفهان به فرماندار جدید شهرستان نجف آباد بود. 

مرتضوی با بیان ضرورت توجه ویژه به قانون مداری و توجه ویژه به محرومان، موسی مباشری را به قانون مداری و توجه ویژه به محرومان در دوره خدمتش دعوت کرد. 

***استاندار اصفهان: رصد دستگاه های اداری و نظارت مستمر و قاطع بر عملکرد این دستگاه ها، سرلوحه فعالیت های فرماندار جدید نجف آباد باشد

توجه به ضرورت احیای سرمایه اجتماعی، از دیگر توصیه های استاندار به فرماندار جدید و مسئولان شهرستان نجف آباد بود. رصد دستگاه های اداری و نظارت مستمر و قاطع بر عملکرد این دستگاه ها، از دیگر نکاتی بود که مرتضوی خطاب به موسی مباشری بیان کرد. 

دکتر مرتضوی، در بخش دیگری از سخنانش، خدمت در شهرستان نجف آباد (به دلیل پیشینه تاریخی و سرمایه ایثار این شهرستان) را افتخار دوران مسئولیتی یک مسئول دانست و خدمت به مردم شهرستان نجف آباد را توفیق الهی دانست و مسئولان شهرستان را به عمل انقلابی و خدمت جهادی به مردم شهرستان نجف آباد، فراخواند.

حسن ختام سخنان استاندار اصفهان، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، ترویج مکتب شهید سلیمانی و دعوت به بزرگداشت نهم دیماه با خدمت صادقانه و مجاهدانه به مردم بود و پایان بخش سخنانش، ضرورت گرامیداشت درخور آیین تشییع شهدای تازه تفحص شده، تقدیر و تشکر از خدمات مهندس راعی و تبریک تصدی مسئولیت موسی مباشری به عنوان فرماندار جدید نجف آباد بود. 



پس از سخنرانی استاندار اصفهان، با دعوت مجری برنامه، آیین تقدیر از زحمات مهندس راعی با تقدیم لوح سپاس و یادبود، برگزار و معارفه فرماندار جدید نجف آباد با ابلاغ حکم مسئولیتش توسط استاندار، برگزار شد. 

****فرماندار جدید نجف آباد: نظارت مستمر بر عملکرد دستگاه های دولتی، در دستور کار است 

فرماندار جدید نجف آباد - موسی مباشری - پس از دریافت حکم انتصاب از استاندار، با درود به روح شهدا و امام شهیدان و آرزوی سلامتی و طول عمر رهبر معظم انقلاب، در اولین سخنرانی خود در مقام فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد، نهم دی ماه و همچنین سالگرد شهادت شهید سلیمانی را گرامیداشت. 

موسی مباشری، با اشاره به پتانسیل های موجود شهرستان نجف آباد در حوزه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی، توجه به این پتانسیل ها را سرفصل برنامه های کاری خود در دوره مسئولیتش در نجف آباد برشمرد. 



فرماندار نجف آباد، با اشاره به اعتقاد شخصی اش به کار جهادی، مسئولان شهرستان را به سرلوحه قرار دادن فعالیت های جهادی در این دوره فراخواند و آنان را از فرستادن لوح تقدیر و دسته گل به فرمانداری برحذر داشت. 

مباشری، با بیان برنامه محور بودن و زمان مند بودن اقداماتش در دوره مسئولیتش در نجف آباد، سایر مسئولان را نیز به عمل جهادی بر مبنای برنامه محوری فراخواند. 

حسن ختام سخنان فرماندار جدید شهرستان نجف آباد، تأکید بر نظارت مستمر بر عملکرد دستگاه های دولتی شهرستان بود که با هدف اصلاح کاستی ها، حل مشکلات و تسهیل خدمت به مردم، در دستور کارش قرار می‌گیرد. 

گفتنی ست در پایان مراسم و در حاشیه آیین تکریم و معارفه نیز، تعدادی از دستگاه های شهرستان، با اهدای لوح سپاس، از خدمات مهندس راعی در دوره مسئولیتش در نجف آباد تقدیر کردند. 

تهیه کننده و ویراستار خبر: مصطفی امینی

انتهای پیام/*        
۲۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما