plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
کد مطلب : ۱۹۸۶۱
در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل اطلاعات استان تهران

وزیر اطلاعات: افزایش سرمایه اجتماعی شاخص ارزیابی موفقیت مسئولان است

از گردنه سخت تحریم عبور کردیم
وزیر اطلاعات با تاکید بر اینکه اینکه باید ژرفای امنیت را با سرمایه‌های اجتماعی تلفیق کنیم؛ گفت: ارتقا و افزایش مشارکت مردمی و سرمایه اجتماعی شاخص ارزیابی موفقیت مسوولان خواهد بود.
وزیر اطلاعات: افزایش سرمایه اجتماعی شاخص ارزیابی موفقیت مسئولان است
به گزارش ایصال نیوز، حجت الاسلام والمسلمین «سید اسماعیل خطیب»، در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل اطلاعات استان تهران، ضمن تسلیت وفات حضرت معصومه(س) گفت: روایات زیادی در مورد حضرت فاطمه معصومه(س) داریم، محور و مرکزیت انقلاب، علم و دانش هم پیرامون مرقد این حضرت است.  

وزیر اطلاعات با اشاره به وحدت و همدلی در میان مسوولان استان تهران ادامه داد: امید است تحولی را در جهت ایران قوی در استان به وجود بیاورید.

خطیب با بیان اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی فرصت‌ها و پیروزی‌ها خیلی بیشتر از چالش‌ها و مشکلات است، تصریح کرد: در راس نظام، رهبری شجاع و قاطع و رییس جمهوری ارزشی و مردمی و هماهنگی خوبی میان قوا داریم، ضمن اینکه اقتدار ما در منطقه، اقتدار نیروهای مسلح و امنیت کشور هم از دیگر فرصت‌های قابل توجه است.

وی با اشاره به تلاش آمریکا و غربی‌ها جهت ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان کرد: به‌رغم تلاش دشمنان، محور مقاومت با مرکزیت ایران کاری کرد که امریکا منطقه را ترک کند همچنین به علاوه از گردنه سخت تحریم عبور کردیم.

وریر اطلاعات تاکید کرد: همت دولت در زمینه تامین واکسن را شاهد بودیم و دولت تلاش خواهد کرد در مورد ارز، معیشت و کالاهای اساسی نیز به موفقیت برسد.

حجت الاسلام خطیب ادامه داد: به امنیت پایدار رسیده ایم که باید به ژرفای آن افزود و آن را با  سرمایه‌های اجتماعی تلفیق کنیم؛ چرا که دشمن دست از دشمنی و غداری برنمی‌دارد و باید با حرکت جهادی، ارزشی و انقلابی،  سرمایه اجتماعی مردمی را ارتقا دهیم. ارتقا و افزایش مشارکت مردمی و سرمایه اجتماعی شاخص ارزیابی موفقیت مسوولان خواهد بود.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما