plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱
کد مطلب : ۱۹۱۴۹

آغاز به کار سی و چهارمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان

سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با شعار «سینما، سرزمین خیال» و با یادبود شهید علی لندی از دیروز جمعه در شهر تاریخی اصفهان کار خود را آغاز کرد. این دوره از جشنواره هم به صورت مجازی وحضوری ۱۶تا ۲۱ مهر ۱۴۰۰ ادامه دارد.
آغاز به کار سی و چهارمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان
به گزارش ایصال نیوز، همزمان با برگزاری سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در شهر اصفهان، این شهر توسط سازمان زیباسازی شهرداری و با گرامیداشت شهید "علی لندی" فضاسازی و آذین شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان روز شنبه گفت: در این زمینه ۵۵ المان نگاتیو با موضوع جشنواره کودک و شهید "علی لندی" نوجوان فداکار ایذه‌ای که برای نجات جان ۲ نفر خود را به دل آتش زد در سطح مناطق ۱۵گانه شهر اصفهان نصب شد.

حسن موذنی افزود: حدود یکهزار و ۵۰۰ پرچم ویژه جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان نیز در ۱۵ منطقه شهر اصفهان به اهتزاز درآمده است.

وی بیان کرد: دیواره پازلی جهان نما واقع در میدان امام حسین (ع) نیز این هفته به موضوع جشنواره فیلم کودک و نوجوان و گرامیداشت علی لندی اختصاص یافته است.

سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با شعار «سینما، سرزمین خیال» و با یادبود شهید علی لندی از روز گذشته (جمعه)در شهر اصفهان آغاز بکار کرد.

همچنین، رییس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت:جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان ریشه دارد زیرا این شهر ۲۰ دوره از ۳۳دوره آن میزبان بوده است.

به گزارش ستاد اطلاع رسانی سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان، مصطفی نباتی نژاد افزود: جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان تنها رویداد بین المللی و ملی است که در اختیار شهرداری اصفهان است و این موضوع حائز اهمیت است.

این دوره از جشنواره ۱۶تا ۲۱ مهر امسال به صورت مجازی وحضوری برگزار می‌شود.
علی لندی نوجوان ۱۵ ساله اهل ایذه خوزستان ۱۸ شهریور ۱۴۰۰، پس از وقوع حادثهٔ آتش‌سوزی در خانهٔ یکی از همسایگان اقوامش جان ۲ زن سالمند را نجات داد. وی دچار سوختگی شدید شد که ۲ هفته پس از بستری بودن در بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان درگذشت.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما