plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
کد مطلب : ۱۸۹۲۷

پیام تسلیت حجة الاسلام حسن روحانی در پی درگذشت آیت الله حسن زاده آملی

رییس دولت یازدهم و دوازدهم در پیام درگذشت آیت‌الله حسن حسن‌زاده آملی را تسلیت گفت و تاکید کرد:خدمات این عالم ربانی در خاطر مردم قدرشناس ایران باقی خواهد ماند.
پیام تسلیت حجة الاسلام حسن روحانی در پی درگذشت آیت الله حسن زاده آملی
در پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی آمده است: ارتحال فقیه وارسته علامه ذوفنون، حضرت آیت‏‌الله حاج حسن حسن‌زاده آملی موجب تاثر و تالم خاطر فراوان شد.

رییس دولت دوازدهم خاطرنشان کرد: این استاد فقه و فلسفه و عرفان افزون بر تسلط بر علوم حوزوی، ریاضیات، نجوم و ادبیات، شهره به اخلاق و تهذیب نفس بود و تمام عمر پربرکت خود را وقف ترویج و تبیین فرهنگ و معارف اسلامی، تربیت شاگردان فراوان و انجام  فعالیت‌های مختلف علمی و فرهنگی کرد که بی‌شک خدمات این عالم ربانی در خاطر مردم قدرشناس ایران باقی خواهد ماند.

وی در این پیام این ضایعه را به حوزه‌های علمیه، عموم شاگردان و علاقه‌مندان و به‏‌ویژه بیت مکرم آن مرحوم تسلیت گفت و از درگاه خداوند برای وی رحمت واسعه الهی و همجواری با ائمه اطهار(ع) و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسالت کرد.

آیت الله حسن حسن‌زاده آملی شامگاه شنبه در بیمارستان امام رضا (ع) شهر آمل به دلیل کهولت سن در 93 سالگی دارفانی را وداع گفت.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما