plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۰
کد مطلب : ۱۵۸۵۸
در هفته نوزدهم لیگ برتر

سپاهان اصفهان به صدر جدول رسید

سایپا0 -1سپاهان
سپاهان با درخشش پیام نیازمند عملکرد درخشانی در دیدار با سایپا داشت و با یک پیروزی مهم به صدر جدول رسید. با گل پورقاز و سه امتیازی که سپاهان در این دیدار به دست آورد، هفتمین پیروزی متوالی شاگردان محرم نویدکیا رقم خورد.
سپاهان اصفهان به صدر جدول رسید
به گزارش ایصال نیوز، آخرین مسابقه هفته نوزدهم لیگ برتر را سایپا و سپاهان روز دوشنبه در تهران و با داوری کمیل غلامی در حالی برگزار کردند که شاگردان محرم نویدکیا در دیداری نزدیک و پربرخورد موفق به کسب پیروزی یک بر صفر شدند و با 40 امتیاز به صدر جدول  رسیدند.

سایپا پس از هفت هفته ناکامی در کسب پیروزی که با چهار شکست و سه مساوی برای آنها همراه بود، عصر دوشنبه در نخستین بازی سال جدید کار سختی مقابل تیم مدعی سپاهان داشت ولی امیدوار بود در این مسابقه خانگی به برتری برسد و شرایط بهتری را در پایین جدول به دست بیاورد، اما دروازه نارنجی پوشان خیلی زود و در دقیقه 3 توسط عزت‌الله پورقاز باز شد و در ادامه نیز با وجود اینکه تیرک دروازه سایپا به لرزه درآمد و دو تیم موقعیت‌های زیادی هدر دادند، توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا شاگردان نویدکیا یک برد دیگر را به دست آورند و با اختلاف دو امتیازی نسبت به پرسپولیس صدرنشین شوند.

دروازه‌بان ملی پوش تیم سپاهان در حالی مقابل سایپا دروازه اش را بسته نگه داشت که نارنجی پوشان سایپا در هر نیمه حداقل یک موقعیت بسیار خوب داشتند. موقعیت هایی که اگر تبدیل به گل می‌شدند، پرسپولیس را در صدر جدول نگه می‌داشتند و سه امتیاز حساس را از سپاهان می‌گرفتند.

موقعیت اول در نیمه اول رقم خورد؛ جایی که سیف اللهی روی حرکت فردی اش خطرساز ظاهر شد و پس از فریب مدافع سپاهان توپ را به سمت دروازه شلیک کرد اما نیازمند با واکنش تماشایی توپ را به کرنر فرستاد. او در این صحنه سرعت واکنش بالایی داشت و ضربه ای که از روی خط محوطه جریمه زده شده بود را برگشت داد تا یکی از سیوهای خوب این هفته را به نام خود بزند.

در نیمه دوم اما بازیکن تازه وارد سایپا امیرحسین حسین زاده که پس از مدت ها در ترکیب قرار گرفته بود، موقعیت سازی کرد. او ضربه خود را در آخرین دقایق به سمت دروازه نیازمند فرستاد که این بار هم دروازه‌بان طلایی پوشان مانع از گلزنی سایپا شد و توپ را به کرنر فرستاد.

در دقیقه 90+1 بازی، حسین زاده پس از دریبل بازیکن سپاهان ضربه خود را از پشت محوطه به زاویه مخالف زد و در شرایطی که همه انتظار گل شدن این توپ را داشتند، نیازمند واکنش استثنایی را نشان داد. او در این صحنه شیرجه ای فوق العاده داشت و مانع از گلزنی حسین زاده شد.

نیازمند در حالی دروازه اش را بسته نگه داشت که او در نیم فصل دوم چهار کلین شیت را ثبت کرده و فقط یک گل خورده است.

این در حالی است که نیازمند در نیم فصل اول تنها 5 کلین شیت داشت اما حالا با این روند احتمالا به زودی رکورد نیم فصل اول خود را پشت سر خواهد گذاشت. او که به تیم ملی نیز دعوت شد، در حالی به دوران اوج خود نزدیک شده که سپاهانی ها مدعی جدی قهرمانی محسوب می‌شوند و بدون تردید با نمایش های درخشان نیازمند فرصت قهرمانی را خواهند داشت.

در چهار سال اخیر، علیرضا بیرانوند از عوامل قهرمانی پرسپولیس بود و یک فصل قبل تر، دخسوس استقلال خوزستان را به قهرمانی رساند و نمایشش به حدی مورد توجه عبدالله ویسی سرمربی این تیم قرار گرفت که سرمربی آبی ها، او را با «پدر و مادر خوب» مقایسه کرد و حالا نیازمند توانسته این نقش را برای طلایی پوشان اصفهان ایفا کند.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ورزش سه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما